اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تراکتورسازی تبریز میزبان نفت آبادان است

پوست کدام پرتغالی کنده خواهد شد؟

خبرگزاری فارس: تیم تراکتورسازی تبریز روز یکشنبه میزبان تیم نفت آبادان است و با توجه به اینکه مربی هر دو تیم از کشور پرتغال است، می‌توان گفت بازی تراکتورسازی با نفت آبادان جدال مربیان پرتغالی است.

پوست کدام پرتغالی کنده خواهد شد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراکتورسازی به همراه ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان تنها تیم‌های بدون باخت لیگ برتر هستند. روند تراکتورسازی در چهار هفته گذشته صعودی بوده و این تیم با دو برد و دو تساوی و هشت امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

تراکتورسازی در هفته‌های اول و دوم مقابل تیم‌های خودروسازان سایپا و پیکان به تساوی رضایت داده اما در هفته سوم و چهارم تیم‌های مس کرمان و راه‌آهن شهر ری را مغلوب خود کرده است.

اما وضعیت نفت آبادان کاملاً بحرانی است. این تیم تنها در هفته دوم در انزلی مقابل ملوان به تساوی دو بر دو دست یافته و سه بازی دیگر خود را واگذار کرده است. آبادانی‌ها در شهر خود با یک گل مغلوب پرسپولیس شده و در مقابل همنام خود با نتیجه سنگین 6 بر 2 شکست خورده و در شیراز نیز از فجر این شهر دو گل دریافت کرده‌اند.

در حال حاضر نفت آبادان با یک امتیاز در رده هفدهم جدول و تنها بالاتر از ذوب آهن اصفهان قرار دارند.

سابقه بازی دو تیم در لیگ برتر

نفت آبادان در لیگ برتر حریفی مهربان برای تیم تراکتورسازی بوده است. دو تیم در لیگ برتر چهار بار به مصاف هم رفته که سه پیروزی برای تراکتورسازی ثبت کردند و یک بازی نیز با تساوی به اتمام رسیده است.

در لیگ دهم، تراکتورسازی در هر دو بازی رفت و برگشت با نتیجه سه بر یک پیروزی رسید. سال گذشته نیز بازی دو تیم در آبادان با تساوی سه بر سه به پایان رسیده اما در بازی برگشت تراکتورسازی با نتیجه چهار بر یک مقابل نفت آبادان به برتری دست یافت.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول