اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جای خالی مدافعان تراکتور در لیست کی‌روش

مدافعان تراکتورسازی باید سفینه به هوا بفرستند

خبرگزاری فارس: با اعلام لیست جدید تیم ملی ایران، باز هم نام مدافعان تراکتورسازی در این لیست نیست و به نظر می‌رسد که مدافعان تراکتورسازی باید سفینه به هوا بفرستند تا شاید به تیم ملی دعوت شوند.

مدافعان تراکتورسازی باید سفینه به هوا بفرستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کی‌روش لیست جدید تیم ملی ایران برای بازی با تونس را اعلام کرده و نام مدافعان تراکتورسازی که در دو سال گذشته یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر را به خود اختصاص داده بودند باز هم غایب هستند.

از تیم تراکتورسازی سه نفر به تیم ملی دعوت شده‌اند که در یک مورد کاملاً موید این نکته است که کی‌روش اصلاً بازی‌های لیگ برتر را نگاه نکرده و یا به آن ارزشی قائل نیست.

در لیست جدید همانند یک سال گذشته محسن فروزان به عنوان دروازه‌بان دعوت شده و این در حالی است که برخلاف سال گذشته، فروزان امسال بسیار متزلزل ظاهر شده و در هر دو گل خورده تراکتورسازی مقصر اول بوده است.

البته احسان حاج‌صفی هافبک هجومی و محمد ابراهیمی از خط حمله تراکتورسازی مزد بازی‌های خوب خود را دریافت کرده و نامشان باز در لیست تیم ملی به چشم می‌خورد.

اما خط دفاعی تراکتورسازی که دو سال پیش بهترین خط دفاعی و سال گذشته دومین خط دفاعی لیگ برتر را به خود اختصاص داده، همچنان مورد بی‌اعتنایی سرمربی تیم ملی ایران قرار دارند.

سال گذشته اگر تراکتورسازی چندین هفته دروازه‌اش بسته مانده و رکوردی نیز ثبت کرده، تنها به واسطه درخشش فروزان نبوده و  مدافعان تراکتورسازی نیز نقش بسزایی در این موفقیت داشتند.

امسال نیز تراکتورسازی در چهار هفته تنها دو گل دریافت کرده و فعلاً بهترین خط دفاعی لیگ را دارد.

به نظر می‌رسد تنها گل نخوردن و بهترین خط دفاعی را به خود اختصاص دادن برای دعوت به تیم ملی کافی نبوده و مدافعان تراکتورسازی باید به فکر کاری خارق‌العاده همانند به هوا کردن سفینه باشند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول