اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز:

نباید در باد قهرمانی‌های المپیک بخوابیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: موفقیت ورزشکاران ایرانی در المپیک لندن ارزش‌ بسیار بالایی دارد،‌ اما برای تداوم موفقیت کاروان‌های ورزشی کشورمان نباید در باد قهرمانی‌های المپیک بخوابیم.

نباید در باد قهرمانی‌های المپیک بخوابیم

مجتبی تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: خوشبختانه در رقابت‌های حساس و بسیار مهم المپیک 2012 شاهد موفقیت‌های چشم‌گیر و کم‌نظیر ورزشکاران ایرانی بودیم.

وی تصریح کرد: به طور قطع کسب 12 مدال رنگارنگ المپیک لندن به سادگی محقق نشده برای تک تک آنها چندین سال کار و تلاش شبانه‌روزی و تحمل سختی‌های بسیار زیاد صورت گرفته است.

سرمربی نارنجی‌پوشان کرجی در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی برای تداوم پیشرفت‌های ورزشی کشورمان باید انجام دهیم، گفت: در ابتدا باید به این نکته توجه داشت که ملت ایران با اشک‌ها و لبخندهای ورزشکاران ایرانی در المپیک خندید و گریه کرد.

تقوی بیان داشت: بنابراین ورزش امروز تاثیرهای بسیار زیادی در ابعاد مختلف سیاسی،‌ اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی دارد و لازم است با این مقوله مهم علمی‌تر و کارشناسی‌تر از گذشته برخورد کنیم.

بدون برنامه‌ریزی علمی ورزشکاران ایرانی در میادین بین‌المللی موفق نخواهند بود

وی تاکید کرد: کسانی که در المپیک حاضر بودند، هرگز با شانس و اقبال وارد چنین رقابت‌های حساسی نشده و ورزشکارانی هم که مدال گرفتند، سال‌ها تلاش کرده بودند.

سرمربی نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان ادامه داد: بنابراین اگر می‌خواهیم در رقابت‌های بعدی موفق باشیم، از امروز باید تلاش کنیم و حتی یک روز را هم نباید از دست بدهیم.

تقوی گفت: المپیک بعدی چهار سال دیگر برگزار می‌شود، اما چهار سال برای کسب مدال فرصت زیادی نیست و مدیران ورزشی و ورزشکاران ما نباید در باد موفقیت‌های لندن بخوابند و بعد انتظار موفقیت داشته باشند.

وی در پایان گفت: به طور قطع اگر برنامه‌ریزی و تلاش بیشتری انجام ندهیم، نمی‌توانیم کسب مدال‌های ارزشمند المپیک لندن را در برزیل تکرار کنیم.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول