اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور طوایف و قبایل مختلف

مردم قلعه‌گنج در راهپیمایی روز قدس رکورد زدند

خبرگزاری فارس: مردم شهیدپرور قلعه‌گنج با حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کردند.

مردم قلعه‌گنج در راهپیمایی روز قدس رکورد زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، مراسم راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس پیش از ظهر امروز در این شهرستان همزمان با سراسر شهرها و روستاهای کشور برگزار شد و بار دیگر مردم از آرمان‌های امام و انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.

حضور مردم در این راهپیمایی با وجود گرمای شدید و روزه‌دار بودن مردم بسیار باشکوه بود و فریاد " مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسراییل" مردم قلعه‌گنج به شکلی رسا طنین‌انداز شد.

ایوب فلاحی امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهار داشت: امروز مردم این شهرستان همراه با مردم سایر نقاط ایران و جهان اسلام در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

وی افزود: آنان نیز انزجار خود را از امریکا و رژیم صهیونیستی غاصب و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

فلاحی با بیان اینکه روز قدس متعلق به جهان اسلام است و محدوده زمانی و مکانی ندارد، تصریح کرد: این روز آزمایش مسلمانان و رویارویی حسینیان و یزیدیان زمان است.

بخشدار مرکزی قلعه‌گنج نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهار داشت: اقشار مختلف روزه‌دار شیعه و سنی برای شرکت در این  روز بزرگ با حضور گسترده خود یکبار دیگر به ندای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیست اعلام داشتند.

عمران مؤمنی عنوان کرد: در این هوای گرم مردم همیشه در صحنه شهرستان قلعه‌گنج نشان دادند که هنوز به عهد خود با انقلاب اسلامی وفادار بوده و این راه را تا انقلاب حضرت ولیعصر (عج) ادامه می‌دهند.

وی ابراز داشت: تنها راه پیروزی بر رژیم غاصب صهیونیست مبارزه مسلحانه است تا هرچه زودتر بتوانیم، این غده سرطانی را از جهان حذف کنیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قلعه‌گنج در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج روز قدس را روز احیا اسلام ناب محمد‌ی خواند و اظهار داشت: مردم با حضور خود در این راهپیمایی پرشور حمایت خود را از فرمان‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

محمود شاهرخی بیان داشت: نیروهای بسیجی این شهرستان نیز همگام با مردم همیشه در صحنه ایران در این راهپیمایی بزرگ حضور داشته و تنفر خود را از استکبار جهانی اعلام داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قلعه‌گنج در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهار داشت: روز قدس روز حمایت از جهان اسلام در مقابل استکبار جهانی است.

محمود فلاحی خاطرنشان کرد: سخن و پیام تاریخی امام راحل در زمینه نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس در راستای اتحاد همه مسلمانان جهان در مقابل تمام ظالمان است.

وی گفت: مردم شهرستان قلعه‌گنج با حضور پرشکوه خود از همه طوایف و مذاهب نشان دادند که همیشه وفادار به انقلاب هستند.

به گزارش فارس، پس از برگزاری نماز جمعه مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان قلعه‌گنج به راهپیمایی پرداختند.

انتهای پیام/ی10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول