اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اندیمشک:

روز قدس در راستای حق طلبی مسلمان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اندیمشک گفت: تعیین روز قدس تنها در راستای حق طلبی مسلمانان جهان است و به این دلیل باید این روز را همیشه زنده نگهداشت.

روز قدس در راستای حق طلبی مسلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اندیمشک اظهار داشت: روز قدس نشانی از حق طلبی و عدالت‌خواهی مسلمانان جهان است و به این دلیل باید کوشید تا این روز همیشه ماندگار بماند.

وی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی غده‌ای سرطانی و چرکینی است که باید در اسرع وقت از منطقه پاک شود و به این دلیل باید کوشید از همه توان خود در این باره استفاده کنیم.

خدامی افزود: امروز همه مسلمانان هم‌صدا با هم ضد استکبار و غاصبان سرزمین اسلامی فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند و بار دیگر با حضور پرشور خود از استکبار جهانی اعلام انزجار کردند.

وی افزود: مردم فلسطین در شرایط کنونی باید با مقاومت در مقابل اسرائیل تلاش کند تا توان خود را ابقا و با ثبات کنند و در راستای نابودی این غده سرطانی تلاش کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اندیمشک تأکید کرد: پیام روز قدس محو رژیم جعلی اسراییل از منطقه بوده و مسلمانان تا نابودی کامل این رژیم جنابت پیشه، دست از مبارزه و جهاد برنمی‌دارند و آماده هر نوع جانفشانی در این راستا هستند.

حجت‌الاسلام خدامی تأکید کرد: در سیره امام راحل و رهبری معظم انقلاب اهمیت روز قدس به خوبی نشان داده شده و مردم ایران اسلامی نیز همواره با راهپیمایی‌های با شکوه تنفر خود را از استکبار به نمایش گذاشته‌اند.

امام جمعه اندیمشک خاطرنشان کرد که روز قدس روز حیات اسلام و یادگار ارزشمند امام راحل در راستای حق طلبی مسلمانان است و باید تا آزادی کامل قبله اول مسلمین با جنایتکاران اسرائیلی مبارزه کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول