اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در واگذاری امور به مردم و دفاتر پیشخوان دولت

ادارات کهگیلویه و بویراحمد به مردم و بخش خصوصی اعتماد کنند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ادارات در واگذاری امور، به مردم و بخش خصوصی اعتماد کنند.

ادارات کهگیلویه و بویراحمد به مردم و بخش خصوصی اعتماد کنند

اکبر علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: با توجه به اینکه در نظام اسلامی ما میان مردم و مسئولان فاصله‌ای وجود ندارد باید همه تلاش خود را برای سپردن مسئولیت‌ها به مردم در بخش‌های مختلف به کار ببندیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: نظام ما یک نظام مردم‌سالاری دینی است و واگذاری امور و بروکراسی اداری به مردم در دستورات دینی ما نیز جایگاه والایی دارد.

علیزاده تاکید کرد: موظف هستیم تا پایان شهریور ماه سال جاری حداکثر تلاش خود را برای واگذاری امور به دفاتر پیشخوان دولت در بخش‌ها و کارهای اداری مختلف به کار ببندیم.

وی از ابلاغ این دستور به همه ادارات و نهادهای اداری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و تاکید کرد: به همه ادارات و دستگاه‌ها اعلام کردیم که سریع قراردادها را ببندند و امور دست و پاگیر خود را به بخش خصوصی و دفاتر پیشخوان محول کنند.

این مسئول در کهگیلویه و بویراحمد، مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها را در این موضوع، دادن امیدواری به ادارات در اعتماد کردن به مردم برای واگذاری امور به آن‌ها و آماده کردن مقدمات واگذاری‌ها دانست.

علیزاده با اشاره به اهمیت حمایت از بخش خصوصی اعلام کرد: با همه توان از دفاتر پیشخوان دولت حمایت می‌کنم.

وی گفت: نقاطی از استان که نیاز به تاسیس دفتر پیشخوان دولت بود، شناسایی شدند و به ادارات مربوطه گفتیم که آگهی فراخوان بزنند.

علیزاده تاکید کرد: هر اداره‌ای که در فرصت داده شده یعنی تا پایان شهریور نسبت به واگذاری برخی امور اداری خود که قبلا قابلیت واگذاری آن‌ها مشخص شده، اقدامی نکند با اعمال قانون مواجه خواهد شد.

وی به افتتاح اولین دفتر پیشخوان دولت در بخش ثبت ‌احوال در یاسوج اشاره و خاطرنشان کرد: این حوزه کمی ملاحظات امنیتی داشت ولی در سایر امور مانند جهاد کشاورزی، امور آب و مواردی از این دست باید سرعت واگذاری‌ها بیشتر باشد که امید داریم تا پایان شهریور همه ادارات نسبت به این مهم اقدام کنند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول