اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تربیتی طرح صالحین سپاه امام صادق استان بوشهر:

علت گرفتاری برخی مسلمانان ترک عمل به قوانین اسلام است

خبرگزاری فارس: مدیر تربیتی طرح صالحین سپاه امام صادق استان بوشهر گفت: علت گرفتاری برخی مسلمانان ترک عمل به قوانین اسلام است.

علت گرفتاری برخی مسلمانان ترک عمل به قوانین اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام پیمان شهسوار بعد از ظهر امروز در همایش طرح صالحین سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر به اهمیت و جایگاه طرح شجره طیبه صالحین اشاره کرد و گفت: دو دین در دنیا مدعی تشکیل حکومت جهانی هستند نخستین دینی که مدعی این شده یهودی‌ها و صهیونیست‌ها هستند که می‌گویند یهودی‌ها نژاد برتر دنیا هستند حاکمان روی زمینند، مابقی برده هستند و آن‌هایی که یهود را قبول ندارند باید کشته بشوند و آنها ما مسلمان‌ها هستیم که نه یهود هستیم و نه حاکمیت یهود را قبول داریم.

مدیر تربیتی طرح صالحین سپاه امام صادق استان بوشهر افزود: یکی دیگر از ادیانی که مدعی تشکیل حکومت جهانی شده شیعه 12 امامی است.

شهسوار یادآور شد: ریشه اختلافات در دنیا به این دو تفکر بر می‌گردد زیرا ما زمینه‌سازی می‌کنیم برای ظهور و آمدن امام زمان(عج) و یهودی‌ها باید این زمینه را خراب و زمینه را برای خودشان مهیا کنند.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب که حکومت دست پهلوی بود خیلی برای آن مهم نبود که دشمنی سرسختانه‌ای با یهود داشته باشند زیرا آن‌ها طرح می‌دادند و پهلوی اجرا می‌کرد.

شهسوار گفت: وقتی مرحوم حجت‌الاسلام شیخ احمد کافی در مهدیه تهران دعای ندبه می‌خوانند و شیعه‌ها همه گریه می‌کردند و می‌گفتند آقا بیا آنها (یهود) می‌گفتند که اگر قرار است شیعه با گریه، اشک و ناله تشکیل حکومت جهانی دهند بگذارید هر چقدر می‌خواهند گریه کنند.

شهسوار خاطر نشان کرد: پس از پیروزی انقلاب هشت سال جنگ را به ایران تحمیل کردند تا شاید بتوانند جلوی این فرهنگ و تفکر را بگیرند.

وی به مسئله مسلمانان اندلس در اسپانیا اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان هر کاری کردند که بر مسلمانان و آندلس مسلط شوند نتوانستند دیدند با حمله نظامی نمی‌شود و نشستند برنامه‌ریزی کردند و به سراغ مسلمانان رفتند و دست دوستی دراز کرده و بعد گفتند ما با همدیگر تجارت می‌کنیم.

شهسوار ادامه داد: دختران فاسدی که خودشان تربیت کرده بودند همراه با مشروبات الکلی وارد اسپانیا کردند و جوانان را به فساد کشاندند و سپس با حمله ساده نظامی چنان مسلمانان را از اسپانیا بیرون انداختند که هنوز هم مسلمانان نتوانسته‌اند آن جا را فتح کنند.

وی اضافه کرد: از روزی که مسلمانان اسپانیا و اندلس از مسیر عمل به قوانین اسلام دور شدند و صمیمیت دین در میان آنان نابود شد نفاق و دورنگی در میان زمامداران اسلامی ایجاد و زمامداران اسلامی در جاده عیاشی و شهوت‌رانی قدم گذاشتند و در نتیجه روح سلحشوری از سربازان مسلمانان رخت بربست و تجملات زندگی دولت و ملت مسلمان را به خود مشغول ساخت.

مدیر تربیتی طرح صالحین سپاه امام صادق استان بوشهر تصریح کرد: علت گرفتاری برخی مسلمانان را باید در ترک عمل به قوانین اسلام جستجو کرد.

وی یادآور شد: همان برنامه دیروز اندلس امروز دارد روی ایران اسلامی ما پیاده می‌شود زیرا هشت سال جنگیدند اثر نکرد و دیدند فایده‌ای ندارد.

شهسوار افزود: دشمنان دانشمندان ایران اسلامی به این نتیجه رسیدند که شیعه 12 امامی دو نقطه قوت دارد یک، بال سرخ شهادت که برگرفته شده از الگوی مکتب اباعبدالله (ع) است و دوم بال سبز انتظار است.

شهسوار یادآور شد: دشمنان شب‌ها را تا به صبح سر بر خشت گذاشته‌اند تا بتوانند برای به فساد کشیدن جوان‌های انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرده و راه حلی پیدا کنند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول