اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بسیج طلاب خراسان‌رضوی:

اولویت نخست کشور مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بسیج طلاب استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه اولویت اول کشور مقابله با جنگ‌نرم است، گفت: هیچ کس نمی‌تواند نقش رسانه را در جنگ نرم نادیده بگیرد زیرا جنگ نرم به نوعی جنگ رسانه‌ها است.

اولویت نخست کشور مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سیدرضا سرور ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در مشهد اظهار کرد: هیچ کس نمی‌تواند نقش رسانه را در جنگ نرم نادیده بگیرد زیرا جنگ نرم به نوعی جنگ رسانه‌ها است و دشمنان ما نیز در این جنگ استفاده زیادی از رسانه می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمن سرمایه‎گذاری عظیمی در رسانه‎ها کرده است و به واسطه پشتوانه دلارها و افکار اندیشمندانش تلاش می‌کند نظام مقدس اسلامی را به زیر بکشد و به تضعیف مبانی دینی بپردازد.

رئیس مرکز بسیج طلاب استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه دشمن به دنبال ناکار آمد نشان دادن دین است، تاکید کرد: دشمن این ذهنیت را در اذهان برخی افراد ایجاد کرده است که دین کارآمدی لازم را برای اداره جهان ندارد و باید از قید دین خارج شد که این تفکر در درون کشور هم پشتوانه‌هایی دارد.

وی افزود: برخی منورالفکران با این نگاه در خدمت اردوگاه استکباری هستند و می‌خواهند به دنیا ثابت کنند که دین در اداره جهان ناکار آمد است و به دنبال‌ان هستند که رنسانس اروپا را در ایران بازسازی کنند.

رئیس مرکز بسیج طلاب استان خراسان‌رضوی ادامه داد: دینی که آنها در اروپا با آن مقابله کردند، دینی غیر حقیقی و انحرافی و ساخته ذهن بشر بود و رهبران متحجر و تندروی آنها برداشت‌های خود از دین را در جامعه اجرا می‌کردند که سبب رنسانس شد.

سرور با اشاره به بهره‌برداری کشورهای غربی از رسانه‌ها خاطرنشان کرد: باید متقابلا به هجمه رسانه‌ای دشمن پاسخ داد، در این نبرد نباید دفاع کرد بلکه باید هجوم آورد و در برابر پشتوانه علمی رسانه‌های دنیا، در درون نیز به رسانه‌ها با ایجاد پشتوانه علمی کمک کرد.

وی افزود: اگر انقلاب اسلامی به پیروزی رسید به واسطه کمک رسانه‌ها بود، در آن دوران رسانه‌های سنتی که مسجد و منبر بود به کمک انقلاب آمد و امروز با کمک رسانه‌های مدرن پیام انقلاب به تمام دنیا مخابره شده و سبب ایجاد بیداری جهان شده است.

رئیس مرکز بسیج طلاب استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه ترویج سیره ائمه سبب پیروزی ما در جنگ نرم می‌شود، تصریح کرد: برای مقابله با جنگ نرم باید از بالا دست شروع و به سرچشمه وحی الهی متصل شویم، ما اکنون در مقابله خود کار را از پایین دست شروع کرده‌ایم و مطلب را از اسلام اصیل و سرچشمه وحی نمی‌گیریم.

وی افزود: مقابله از بالا دست زمانی اتفاق می‌افتد که علما جلو بیافتند و بقیه به علما تمسک کنند نه اینکه در برابر علما بایستند.

سرور در ادامه در رابطه برگزاری اردوهای جهادی در استان خراسان‌رضوی گفت: این اردوها را قبل از ماه مبارک رمضان برگزار می‌کنیم تا مردم با آمادگی کامل وارد ماه ضیافت الهی شوند و بتوانند از این سفره الهی بهره بگیرند.

وی افزود: امسال یک‌هزار و 400 نفر از طلاب و روحانیون خراسانی در طرح اردوهای جهادی بسیج طلاب به بیش از 150 روستا در استان‌های خراسان‌رضوی کرمان و کهگیلویه و بویراحمد اعزام شدند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول