اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

150 پایگاه بهداشتی در مشهد مشغول به کار است

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 6 هزار پرسنل در 150 پایگاه حوزه بهداشت در مشهد مشغول به کار هستند.

150 پایگاه بهداشتی در مشهد مشغول به کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا سعیدی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علاوه بر این تعداد پرسنل برای کارهای آموزشی ماه مبارک رمضان، تابستان و تعطیلات عید نوروز طرح‌هایی خاص وجود دارد.

وی تصریح کرد: در این ایام طرح‌هایی مانند تشدید نظارت، تیم‌های سیار و هم‌چنین برگزاری جلسات متعدد با صنوف و سازمان‌های دیگر جزو اقداماتی است که در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای حفظ سلامت و بهداشت جامعه انجام شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه اظهار کرد: از دیگر اقدامات این دانشگاه در راستای حفظ سلامت و بهداشت عمومی اولویت‌بندی برای روحانیون در مساجد سطح شهر در مواقع مختلف مانند ایام ماه مبارک رمضان است.

سعیدی با اشاره به راه‌های مختلف نظارت برای حفظ سلامت ادامه داد: کارهای مختلفی انجام شده است مانند پلیس بهداشت که در سال گذشته اجرا شد و هم‌چنین برخی از کارشناسان بهداشتی را در برخی از اماکن مستقر کرده‌ایم.

وی بسیاری از تخلفات را ریشه در ناآگاهی افراد دانست و تاکید کرد: وجود کارشناسان بهداشتی در رستوران‌ها و هم‌چنین برگزاری جلسات آموزشی با متصدیان صنوف سبب شده است تا حدودی این مشکل مرتفع شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه با اشاره به طرح پزشک خانواده اظهار کرد: این طرح برای تمام افراد و ارگان‌ها دارای توجیه اقتصادی است.

سعیدی با اشاره به اینکه در این طرح سعی می‌شود که تا حدود زیادی از مشکلات جسمی در سطوح پایین‌تر حل می‌شود، ادامه داد: این حالت یک فیلتر ایجاد می‌کند که با وجود آن بسیاری از آزمایشات گران‌قیمت دیگر نیاز نیست.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 6 هزار پرسنل در 150 پایگاه در حوزه بهداشت در مشهد در حوزه بهداشت مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول