اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل کنفدراسیون جهانی هاپکیدو خبر داد

برگزاری مسابقات هاپکیدو بانوان جام رمضان در رشت

خبرگزاری فارس: دبیرکل کنفدراسیون جهانی هاپکیدو از برگزاری مسابقات هاپکیدو بانوان جام رمضان در رشت خبر داد.

برگزاری مسابقات هاپکیدو بانوان جام رمضان در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا هاشم‌پور عصر امروز در جلسه انجمن هاپکیدو با اشاره به اینکه در طول سال همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور انجمن هاپکیدو ایران رویدادهایی را برای حفظ ارزش‌های کشور برگزار می‌کند، اظهار کرد: در راستای حفظ ارزش‌های جامعه برنامه‌های انجمن هاپکیدو ایران در دو بعد قهرمانی و همگانی برگزار می‌شود.

به گفته دبیرکل کنفدراسیون جهانی هاپکیدو، مسابقات جام رمضان از روز 26 مرداد جاری و با حضور 170 نفر از ورزشکاران بانوی استان به مدت یک روز در آکادمی هاپکیدو ایران و خاورمیانه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات در سه رده سنی کودکان، نونهالان و نوجوانان برگزار می‌شود و به نفرات برتر احکام قهرمانی جوایزیی اهدا می‌شود.

هاشم‌پور برگزاری مسابقات هاپکیدو جام دهه فجر را به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به صورت کشوری و بین‌المللی عنوان کرد و یادآور شد: رقابت‌های هاپکیدو جام سرداران شهید نیز هر ساله در این انجمن برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نشست مجمع عمومی کنفدراسیون جهانی هاپکیدو در شهریور امسال و در کره جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از این نشست میزبان برگزاری مسابقات جهانی هاپکیدو در سال 2012 انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول