اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه 450 میلیون ریال

5000 سبد کالا بین ایتام و نیازمندان فریدن توزیع شد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فریدن گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از 5 هزار غذای طبخ شده و سبد کالا بین ایتام و نیازمندان توزیع شد.

5000 سبد کالا بین ایتام و نیازمندان فریدن توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، محمد سوادکوهی پیش‌ازظهر امروز در جمع بیش از 300 نفر از اعضای کانون فرهنگی ولایت کمیته امداد، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان 680 نفر در طرح اکرام ایتام شرکت کردند که 170 نفر یتیم را تحت حمایت قرار دادند و همه ایتام چهار حامی دارند.

وی به توزیع سبد کالا در بین مددجویان اشاره کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از 5 هزار غذای طبخ شده و سبد کالا با کمک خیران در هفته اطعام و اکرام ایتام و نیازمندان با هزینه‌ای بالغ بر450 میلیون ریال بین مددجویان کمیته امداد توزیع شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فریدن اضافه کرد: این میزان نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.

وی به بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و افزود: یکی از امور مهم کمیته امداد در سال جاری بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار و بیمه اجتماعی طرح‌های اشتغالزایی است که در راستای امور زیربنایی و توانمندسازی خانواده‌ها انجام می‌شود.

سوادکوهی تاکید کرد: تاکنون تعداد 600 خانوار با یک‌هزار و 200 نفر زیرپوشش این طرح قرار گرفته‌اند که ماهیانه حق بیمه آنان توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود و می‌توانند از خدمات درمانی و بازنشستگی استفاده کنند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول