اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت

47 طرح عمرانی در قروه بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته بزرگداشت دولت 47 طرح عمرانی در این شهرستان قروه به بهره‌برداری می‌رسد.

47 طرح عمرانی در قروه بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، نادر فخری ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دولت در قروه اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع 55 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: طرح‌های یاد شده شامل 12 طرح گازرسانی، 8 طرح آبرسانی، 3 طرح راهسازی، 8 طرح جهاد کشاورزی، 3 طرح بهداشتی و درمانی، 2 طرح هادی و 11 طرح خدمات شهری و روستایی است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها ساکنان 33 روستای شهرستان از امکانات و خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار قروه با تاکید بر اطلاع‌رسانی از خدمات دولت به مردم تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی درصدد مایوس کردن مردم از خدمات نظام هستند اما با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع، این توطئه شوم خنثی می‌شود.

فخری همراهى ملت با دولت و پشتیبانى آحاد مردم از آن را از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن دولت برشمرد و گفت: این رابطه تا هنگامى که دولت یک دولت ارزشى و خدمتگزار باشد، پایدار خواهد بود که این پایداری در تمامی دولت‌های پس از انقلاب در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خوبی مشهود است.

وی یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان را جدایی و تفرقه‌اندازی بین مردم و مسئولین بیان کرد و افزود: مردم ایران با تمامی توطئه‌های دشمنان همیشه همراه و همگام با نظام و مسئولین بوده‌اند.

فخری تصریح کرد: هفته دولت یادآور شهیدان رجایی و باهنر است که با شهادت خویش راه روشنی پیش روی ملت گشود، و به مثابه شجره طیبه‌ای است که انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون از آن بهره برده است.

فرماندار قروه در پایان با بیان اینکه دولت شهیدان رجایى و باهنر آغاز عصری تازه در جمهورى اسلامى بود، تصریح کرد: شهادت آنها ضایعه‌اى است که دولت و مردم ایران هر سال به یاد آن در سوگ مى‌نشینند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول