اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فراهان:

سارق احشام در فراهان دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان فراهان از دستگیری سارق احشام حین سرقت و ناکام ماندن سارق در سرقت خبر داد.

سارق احشام در فراهان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فرامرز گودرزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال جدیت نیروی انتظامی در برخورد با سرقت احشام برای چندمین بار در استان سارق احشام در سرقت خود ناکام ماند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ظرف هفته‌های اخیر سارقان احشام در نقاط مختلف استان حین سرقت شناسایی و دستگیر شدند که امید می‌رود پس از این نیز شاهد موفقیت ماموران در شناسایی و دستگیری سارقان باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان با اشاره به دستگیری سارقان احشام این شهرستان بیان کرد: به دنبال تماس تلفنی یکی از اهالی روستای درویشان مبنی بر وجود تعدادی احشام در بیابان‌های روستا بلافاصله اکیپی از ماموران پاسگاه خنجین برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که پس از حضور در محل و مشاهده 30 رأس احشام بلافاصله اقدامات پلیسی و اطلاعاتی خود را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

به گفته وی ماموران انتظامی با به کارگیری گشت‌های خودرویی و پیاده در محل و کنترل جاده‌های اطراف آن نهایتا فردی را که در حال فرار از منطقه بود، دستگیر و تحت بازجویی‌ قرار دادند که متهم پس از دستگیری و انجام تحقیقات و بازجویی‌های پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول