اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شبستر خبر داد

دستگیری سارقان حرفه‌ای احشام در شبستر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان شبستر گفت: پلیس موفق به شناسایی و دستگیری سارقان حرفه‌ای احشام با 9 فقره سابقه سرقت شد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای احشام در شبستر

علی صفایی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار  فارس در شبستر اظهار کرد: در پی گزارش چندین فقره سرقت احشام در حوزه استحفاظی این شهرستان موضوع در دستور کار عوامل پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی به عمل آمده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و استفاده از امکانات موجود و فعال کردن منابع خبری چند نفر از مظنونان این سرقت‌ها تحت نظر پلیس قرار گرفتند.

صفایی افزود: با جمع‌آوری مدارک و استفاده از شیوه‌های خاص پلیسی و چند روز تعقیب و مراقبت در روستاهای شهرستان میاندوآب، عوامل پلیس نهایتاَ در یک عملیات غافلگیرانه سه نفر متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

وی ادامه داد: افراد دستگیر شده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان شبستر انتقال یافتند و در تحقیقات به عمل آمده، آنان به انجام 9 فقره سرقت احشام با همکاری یک نفر دیگر اعتراف کردند.

صفایی تصریح کرد: از این 9 فقره سرقت، شش فقره در شهرستان شبستر، دو فقره در اصفهان و یک فقره در قم انجام یافته بود.

وی افزود: نفر چهارم یک زندانی بود که با هماهنگی مقام قضایی از زندان تبریز تحویل شد و او نیز به مشارکت در سرقت‌های مذکور اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر اظهار کرد: بعد از بازسازی صحنه‌های سرقت متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان تبریز شدند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول