اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌فرمانده انتظامی شهرستان حاجی‌آباد خبر داد:

دستگری سارقان احشام و سیم‌برق در حاجیآباد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان حاجی‌آباد از شناسایی و دستگیری شش نفر از سارقان موتورسیکلت، کشف هفت دستگاه موتورسیکلت سرقتی، کشف یک فقره سرقت احشام و سیم برق خبر داد.

دستگری سارقان احشام و سیم‌برق در حاجیآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد در شمال هرمزگان، سرهنگ ناصر آبزن بعد از ظهر امروز در نشست تشریح عملیات‌های اخیر پلیس با اعلام خبر دستگیری سارقان موتورسیکلت در این شهرستان گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد موتورسیکلت در سطح شهرستان و متواری شدن سارقان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی در این راستا افزود: ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه موتورسیکلت به راکبی و ترک نشینی سه نفر با نام‌های معلوم، مشکوک و متوقف کردند که پس از استعلام مشخصات وسیله نقلیه مشخص شد موتورسیکلت متعلق به فردی بنام "ع ج" و دارای سابقه سرقت است.
فرمانده انتظامی حاجی‌آباد خاطر نشان کرد: موتورسیکلت به همراه متهمان به پلیس آگاهی انتقال که متهم ردیف اول با نام "محمدرضا م" در تحقیقات و بازجویی تخصصی و فنی به عمل آمده اعتراف کرد که موتورسیکلت را فردی بنام "اسماعیل ک" سرقت و برای فروش به من داده که با تلاش انجام شده محل اختفا فرد دوم شناسایی و که این فرد نیز در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر که در ابتدا منکر هرگونه سرقت شد.
آبزن یادآور شد: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی به عمل آمده اعتراف کرد که موتورسیکلت‌ها را سرقت و به سه نفر بانام‌های "جلیل ب"، "مجید ع" و "محسن ح" تحویل می‌دادم و آنها نیز به فروش و اوراق کردن آنها اقدام می‌کردند.
این فرمانده انتظامی یادآور شد: با هماهنگی مقام قضایی سایر اعضای  باند نیز دستگیر و به هفت فقره سرقت موتورسیکلت و یک فقره سرقت احشام و سیم برق اعتراف کردند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول