اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر خبر داد

دستگیری سارقان احشام در آذرشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر گفت: پلیس دو نفر سارق احشام آذرشهر را که پس از شناسایی شدن قصد فرار داشتند، دستگیر کرد.

دستگیری سارقان احشام در آذرشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان‌شرقی، صابر عباس‌زاده ضمن بیان مطلب فوق افزود: در پی بروز چند فقره سرقت احشام در شهرستان، شناسایی سارقان و مقابله با آنها در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: عوامل گشت کلانتری مرکزی در حین گشت‌زنی در حوالی شهرک ولیعصر این شهرستان، به یک دستگاه نیسان حامل احشام مشکوک شده و پس از متوقف کردن آن، برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

عباس‌زاده افزود: در حین انتقال خودرو به کلانتری یکی از سرنشینان خودرو در مسیر انتقال از تاریکی شب استفاده کرده و متواری می‌شود که پس از تعقیب و گریز با به‌کارگیری روش‌های پلیسی توسط عوامل گشت کلانتری در داخل باغات منتهی به کمربندی متوقف شده و به علت جراحاتی که داشت به بیمارستان منتقل شد.

وی تصریح کرد: در داخل خودرو 31 راس احشام مسروقه کشف و ضبط شد و دو متهم دستگیر شده در بازجویی اولیه به سرقت احشام اعتراف کردند و صاحب این 31 راس توسط کلانتری شناسایی و احشام مکشوفه از سارقان تحویل مالباخته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر اظهار داشت: افراد دستگیر شده سابقه‌دار بوده و هر کدام به انجام 13 و 14 فقره سرقت مشابه دیگر معترف شدند که در این زمینه پرونده مقدماتی تشکیل شده و در حال بررسی است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول