اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده فرماندار رباط کریم در شورای آرد و نان:

نظارت بر عملکرد نانوایی‌های رباط کریم متوقف نخواهد شد

خبرگزاری فارس: نماینده فرماندار رباط کریم در شورای آرد و نان گفت: نظارت بر عملکرد نانوایی‌های این شهرستان با جدیت پیگری شده و نباید متوقف شود.

نظارت بر عملکرد نانوایی‌های رباط کریم متوقف نخواهد شد

مجید شیخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها یکی از بخش‌هایی که در اولویت کاری دولت قرار گرفت، افزایش کیفیت نان‌هایی تولیدی است.

وی تصریح کرد: در این زمینه تسهیلات و حمایت‌های ویژه‌ای در اختیار نانوایی‌ها قرار گرفته تا شاهد افزایش کیفیت نان‌های تولیدی و به طبع آن کاهش هزینه ضایعات نان باشیم.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار رباط کریم در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی برای افزایش کیفیت نان‌ در این شهرستان انجام شده؟‌ گفت: شورای آرد و نان شهرستان به صورت جدی و منظم برگزار شده و در آن تصمیم‌های خوبی برای حمایت از نانوایی‌ها و همچنین ارائه تسهیلات مالی به نانوایان اتخاذ شده است.

شیخی افزود: همچنین معتقد هستیم که باید بر عملکرد نانوایی‌ها نظارت جدی صورت گیرد و در صورت بروز مشکلات در کمترین زمان ممکن برای رفع آن اقدام شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نظارت‌های مستمری بر عملکرد این واحدهای صنفی در رباط کریم صورت گرفته و به طور قطع نظارت‌ها و بازرسی‌ها تداوم خواهد داشت.

حمایت از نانوایی‌های تولید کننده نان با کیفیت در رباط کریم

نماینده فرماندار رباط کریم در شورای آرد و نان گفت: همچنین واحدهای صنفی که نان با کیفیت و سالم در این شهرستان تولید می‌کنند، از حمایت‌های ویژه برخوردار خواهند بود.

شیخی ادامه داد: به عنوان نمونه تسهیلات بانکی برای بازسازی و بهسازی مکان نانوایی‌ها در نظر گرفته شده و متقاضیان در صورت داشتن شرایط لازم به بانک‌های عامل برای برخورداری از اعتبارات بانکی معرفی خواهند شد.

وی تاکید کرد: هدف اصلی از این تلاش‌ها تولید و توزیع نان با کیفیت در شهرستان رباط کریم است و مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلفی می‌توانند مسئولان مربوطه را برای برخورد با متخلفان در جریان بگذارند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در حال حاضر حمایت‌های خوبی از نانوایی‌ها اعمال می‌شود و انتظار داریم که مدیران واحدهای صنفی فوق نیز با تلاش بیشتر، کیفیت نان‌های تولیدی خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول