اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره استانی مطبوعات

رتبه نخست بیداری اسلامی به نام روزنامه‌نگار کاشانی ثبت شد

خبرگزاری فارس: روزنامه نگار کاشانی، رتبه نخست بخش ویژه هفتمین جشنواره استانی مطبوعات و خبرگزاری‌های اصفهان و دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات را به خود اختصاص داد.

رتبه نخست بیداری اسلامی به نام روزنامه‌نگار کاشانی ثبت شد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به اینکه از یک‌هزار و 562 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، 977 اثر محلی و 585 اثر سراسری بوده، اظهار داشت: از میان این آثار یک‌هزار و 389 اثر از استان اصفهان، 80 اثر از استان یزد، 44 اثر از قم، پنج اثر از فارس و 44 اثر از استان چهارمحال و بختیاری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

علی حاج‌زکی خاطرنشان کرد: فراخوان این جشنواره 15 فروردین‌ماه به تمامی دفاتر نشریات و خبرگزاری‌ها ارسال شد و اصحاب رسانه تا 10 خردادماه آثار خود را در 10 رشته سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس، طراحی و گرافیک، گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر، طنز و بخش ویژه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

عبدالمجید رفیعی خبرنگار ماهنامه بهشت پنهان کاشان به خاطر گزارشی با عنوان «دیگاه یک مسیحی درباره نهج‌البلاغه» رتبه اول بخش ویژه این جشنواره را کسب کرد.

این روزنامه‌نگار کاشانی موفق شد رتبه دوم بخش مصاحبه جشنواره را نیز با اثری با عنوان «حل بحران آب کاشان با تشکیل شورای عالی آب» در گفت‌وگو با ابوالفضل صدرائیه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان به خود اختصاص دهد.

برگزیدگان جشنواره لوح تقدیر، تندیس و جوایز خود را در این مراسم که در سالن اجتماعات مجتمع فرشچیان اصفهان برگزار شد از دست محمود شالویی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اصفهان و محمدمهدی اسماعیلی معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان و دیگر مسئولان استان دریافت کردند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول