اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سابق تیم‌ فوتبال پیام:

حضورم در ابومسلم قطعی نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی سابق تیم‌ فوتبال پیام گفت: هنوز قراردادی با ابومسلم نبسته و حضورم در این تیم قطعی نیست.

حضورم در ابومسلم قطعی نیست

عباس چمنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد اظهار داشت: بحثی مطرح و گفت‌وگویی با مسئولان باشگاه ابومسلم و خداداد عزیزی داشتیم و قرار شد که به این تیم کمک کنم اما بر روی نوع همکاری‌ام بحث بود و قرار شد که مسئولان باشگاه پس از جمع‌بندی، نظرشان را اعلام کنند.

وی افزود: خداداد عزیزی جزو مفاخر ورزش و فوتبال ایران است و حضورش در ابومسلم لازم بوده و سبب پیشرفت این تیم است، حشمت مهاجرانی نیز بزرگ فوتبال کشور است و نقش بزرگی در موفقیت تیم خواهد داشت.

سرمربی سابق تیم‌ فوتبال پیام افزود: اما در گفت‌وگوهای خود با مسئولان تیم ابومسلم به این نکته تاکید کردم که در صورتی با ابومسلم همکاری خواهم کرد که تمامی مسئولیت فنی تیم با من باشد.

چمنیان تاکید کرد: هیچ مشکلی با عزیزی و مهاجرانی ندارم و منظورم این نیست که در صورتی می‌آیم که آنها نباشند زیرا به توانایی‌های آنها اعتقاد دارم و حضورشان به نفع ابومسلم است اما می‌خواهم که مسئولیت فنی با من باشد.

وی افزود: هنوز باشگاه نظرش را اعلام نکرده و هیچ قراردادی هم امضا نشده است.

کاندیدای ریاست هیئت فوتبال استان هم‌چنین در خصوص وضعیتش در انتخابات این هیئت گفت: اگر بخواهم در ابومسلم باشم قطعاً نمی‌توانم هم‌زمان ریاست هیئت فوتبال را هم برعهده بگیرم و از شرکت در انتخابات انصراف خواهم داد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول