اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان هفته

بازیکنان مازاد ابومسلم معرفی می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان گفت: لیست بازیکنان مازاد تیم تا آخر هفته توسط باشگاه اعلام خواهد شد.

بازیکنان مازاد ابومسلم معرفی می‌شوند

خداداد عزیزی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد گفت: در این فصل تنها 6 بازیکن فصل قبل را نگه می‌داریم که اسامی بازیکنانی که با تیم تسویه‌حساب و جدا خواهند شد را بهتر است خود باشگاه اعلام کند و تا آخر هفته این اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: در این هفته یک سفر خارج از کشور دارم و پس از بازگشت از سفر، کار جذب بازیکن را شروع خواهیم کرد، ضمن اینکه من لیست بازیکنانی که مدنظرم هستند را به باشگاه داده‌ام و امیدوارم بتوانیم در فصل نقل و انتقالات یارگیری خوبی داشته باشیم تا بتوانیم صعود کنیم.

عزیزی با اشاره به برنامه تیم ابومسلم برای جذب سه بازیکن خارجی برای فصل آینده مسابقات لیگ دسته اول تصریح کرد: بازیکنانی مدنظرم هستند و فیلم بازی چند بازیکن به ما رسیده است.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان گفت: اما به تمام  مدیران برنامه اعلام کرده‌ایم که از روی فیلم بازیکن انتخاب نمی‌کنیم و بازیکن باید حتماً به ایران آمده و در تمرینات تیم شرکت کند تا با مشورت کادر فنی و به خصوص حشمت مهاجرانی بازیکنانی که می‌توانند به ما کمک کنند را جذب کنیم مگر اینکه بازیکنی ملی‌پوش باشد.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم در خصوص اردوی آماده‌سازی تیمش در پیش فصل مسابقات لیگ تصریح کرد: برای آماده‌سازی بهتر تیم دو اردو لازم داریم که یکی داخلی و دیگری خارجی است و برای اردوی داخلی تهران را انتخاب کرده‌ایم اما در خصوص اردوی خارجی هنوز محلی مشخص نشده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول