اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان خبر داد

اجرای چهار پروژه پست برق توسط برق منطقه‌ای زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان گفت: چهار پروژه پست برق 400 کیلو ولت و 230 کیلو ولت توسط شرکت برق منطقه‌ای زنجان در دست اجرا است.

اجرای چهار پروژه پست برق توسط برق منطقه‌ای زنجان

علی چهل‌امیرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در دو سال گذشته فقط یک پست برق 400 کیلو ولت در سطح شرکت برق منطقه‌ای زنجان وجود داشت، اظهار داشت: امروز شاهد بهره‌برداری از چهار پست برق 400 کیلو ولت توسط این شرکت هستیم.

وی با اشاره به اینکه در مجموع چهار پست برق 400 کیلو ولت و پست 230 کیلو ولت در دو استان زنجان و قزوین در دست اجرا است، خاطرنشان کرد: سه پست برق 400 کیلو ولت نیز سال گذشته توسط شرکت برق منطقه‌ای زنجان راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه حوزه عملیاتی شرکت برق منطقه‌ای زنجان شامل دو استان زنجان و قزوین است،‌ اضافه کرد: میزان انرژی که در سطح شرکت برق منطقه‌ای زنجان صرف تولید می‌شود، بیش از میانگین کشوری است.

وی یادآور شد: در مجموع 71 درصد از انرژی برق در سطح کشور در واحدهای تولیدی و صنعتی استفاده می‌شود در حالی که میزان مصارف صنعتی در استان‌های زنجان و قزوین بالاتر از متوسط کشوری است.

چهل‌امیرانی افزود: با توجه به موقعیت استراتژیک دو استان زنجان و قزوین سرمایه‌گذاران زیادی در این دو استان سرمایه‌گذاری می‌کنند و در نتیجه مصرف انرژی در بخش صنعت در این دو استان بیشتر است.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های لازم به منظور ایجاد سرمایه‌گذاری‌ها در استان زنجان تامین شده است، ادامه داد: از نظر تامین انرژی برق در واحدهای صنعتی هیچ‌گونه مشکلی در استان وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان به ارائه خدمات‌رسانی شبانه‌روزی کارکنان شرکت برق منطقه‌ای زنجان اشاره کرد و افزود: اطلاع‌رسانی در زمینه این خدمات و آگاهی‌دادن به مردم سبب دلگرمی کارکنان این شرکت می‌شود.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شرکت برق منطقه‌ای زنجان اقدامات خوبی را برای سال جاری در نظر گرفته است که امیدواریم گام موثری در توسعه استان باشد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول