اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور رفع خاموشی‌های مکرر صورت می‌گیرد

احداث پست توزیع برق شهر سی‌سخت در آینده نزدیک

خبرگزاری فارس: مدیر برق شهرستان دنا گفت: به منظور برطرف کردن خاموشی‌های برق در شهر سی‌سخت یک پست توزیع برق در این شهر احداث می‌شود.

احداث پست توزیع برق شهر سی‌سخت در آینده نزدیک

فضل‌الله صیادی امروز در حاشیه بازدید از نیروگاه‌های تولید برق در شهرستان دنا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزنده‌ای در زمینه‌های مختلف در این منطقه صورت گرفته تا مردم بتوانند با آسایش بیشتری زندگی خود را سپری کنند.

وی به وجود نیروگاه‌های برق در شهرستان دنا اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تعداد پنج نیروگاه فعال تولید برق در این شهرستان موجود است که تولیدات آنها در هنگام ضعف بار وارد مدار شهری سی‌سخت و در هنگام ثبات بار بر روی شبکه سراسری است.

مدیر برق شهرستان دنا این نیروگاه‌ها را پل‌کلو یک، پل‌کلو دو، کریک ۲، کریک ۳ و کریک ۴ عنوان کرد و گفت: این نیروگاه‌ها که همگی آن‌ها در حاشیه شهر سی‌سخت و روستای کریک هستند مقدار 500.5 مگابایت در ثانیه برق تولید می‌کنند.

وی تصریح کرد: این نیروگاه‌ها در حال حاضر فعال بوده و در مواقع اضطراری و قطع برق وارد مدار می‌شود که در موقع پیک بار هیچگونه ضعف ولتاژ نداریم.

صیادی در خصوص به بازدید اخیر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از شهرستان دنا اشاره و افزود: با پیگیری‌های مکرر در بحث زیرساخت‌های برقی شهرستان در آینده نزدیک شاهد احداث پست توزیع برق شهر سی‌سخت به منظور برطرف کردن خاموشی‌های برق این شهر خواهیم بود.

وی از تلاش‌ها و همکاری مسئولان مربوطه به خصوص نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تجلیل کرد و افزود: همه مسئولان اجرایی باید با همتی مضاعف تلاش کنند تا مشکلات اندک نیز در بازه زمانی کم برطرف شود.

صیادی از مردم شهرستان دنا به خصوص شهر سی‌سخت نیز به خاطر عدم استفاده صحیح و غیرمجاز از برق تشکر کرد و گفت: مردم ما با دید مثبت به خدمات‌رسانی و احساس وظیفه در مصرف درست آن می‌توانند در پیشرفت سریع‌تر این شهرستان گام بردارند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول