اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهریار در مجلس:

سوریه نباید در نبرد علیه استکبار تنها باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم سوریه نباید در نبرد علیه استکبار جهانی تنها باشند.

سوریه نباید در نبرد علیه استکبار تنها باشد

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: مردم سوریه طی چند دهه اخیر عملکرد و کارنامه‌ای مشخص در دفاع از اسلام و مردم مظلوم و مسلمان فلسطین داشته‌اند.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه مردم این کشور همواره علیه رژیم صهیونیستی و در کنار مردم مظلوم فلسطین بوده و هستند.

نماینده مردم شهریار در خانه ملت با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی عراق علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: در این دوران بیش از 40 کشور در شرق و غرب عالم از رژیم بعث عراق حمایت کرده و از سوی دیگر حتی یک گلوله به ما نمی‌دادند.

گروسی افزود: در چنین شرایطی مردم و حاکمیت سوریه در کنار ملت ایران قرار گرفته و حمایت‌های خوبی از ما در سال‌های دفاع مقدس داشتند.

وی با اشاره به تحولات اخیر در سوریه بیان داشت: امروزه رخدادهای داخلی این کشور صحنه نبرد میان جهان اسلام با استکبار را تداعی می‌کند.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی افزود: همچون روزهای دفاع مقدس اکثر کشورهای غربی علیه حاکمیت و ملت سوریه دسیسه کرده و طرح‌های شومی برای آینده این کشور تدارک دیده‌اند.

این مسئول تاکید کرد: در چنین شرایطی امت اسلامی باید از حکومت و مردم سوریه حمایت کرده و آنها را در نبرد با استکبار تنها نگذارند.

گروسی اذعان داشت: اگر مردم سوریه در برابر تهاجم و هجمه گسترده مورد حمایت جدی امت اسلامی قرار نگیرند، نمی‌توانند مشکلات را تحمل کنند.

وی متذکر شد: در این صورت نه تنها مردم سوریه بلکه کل جهان اسلام و کشورهای اسلامی حاضر در منطقه آسیب دیده و این امر به سود رژیم اشغالگر قدس و حامیان غربی این حکومت غاصب تمام خواهد شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول