اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی آذربایجان‌غربی:

سالن کبدی آذربایجان‌غربی غیراستاندارد است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی آذربایجان‌غربی گفت: سالن هیئت کبدی استان از لحاظ امکانات ورزشی محدود و دارای محیط غیراستاندارد، کوچک، تاریک و نمور است.

سالن کبدی آذربایجان‌غربی غیراستاندارد است

حسین دبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه به ضرورت اطلاع‌رسانی در زمینه رشته کبدی استان در میان جوانان و نوجوانان تاکید کرد و اظهار داشت: رشته کبدی با وجود مطرح بودن آن در سطح کشور و حتی دنیا به عنوان ورزش رزمی و تفریحی، در آذربایجان‌غربی ناشناخته مانده و اطلاع‌رسانی‌های لازم از طریق رسانه‌های مختلف در مورد آن صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه بیشتر شهرستان‌های استان در زمینه کبدی غیرفعال هستند، افزود: به دلیل کمبود اعتبارات، مشکلات مالی و حمایت ضعیف مسئولان از هیئت کبدی استان، بیشتر شهرستان‌ها غیرفعال مانده‌اند. 

دبیری نداشتن حامی مالی را یکی دیگر از مشکلات هیئت کبدی استان عنوان کرد و گفت: با وجود داشتن چند تیم در لیگ برتر و دسته یک کشور در رده‌های مختلف سنی و افتخارآفرینی برای استان هنوز موفق به جذب اسپانسر به منظور حمایت از ورزشکاران و نیز فعال‌سازی هیئت‌های شهرستان‌ها نشدیم.

رئیس هیئت کبدی آذربایجان‌غربی با اشاره به نبود سالن استاندارد جهت تمرین ورزشکاران، تصریح کرد: تنها سالن هیئت کبدی استان که در استادیوم تختی واقع است، از لحاظ امکانات ورزشی محدود و دارای محیط غیراستاندارد، کوچک، تاریک و نمور است.

وی با اشاره به وضعیت هیئت کبدی استان در سطح کشور ادامه داد: با وجود داشتن چندین تیم در لیگ کشوری و وجود ورزشکاران مطرح استان در سطح کشور، هیئت کبدی استان یکی از قطب‌های موفق این رشته در سطح کشور است و حمایت مسئولان از این هیئت و ورزشکاران منجر به موفقیت روزافزون هیئت و دلگرمی بیشتر مسئولان کبدی استان در امر خدمت‌رسانی می‌شود.

دبیری با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ دسته یک کشور در دو بخش آقایان و بانوان در نیمه دوم سال جاری، خاطرنشان کرد: دراین دوره از مسابقات لیگ دسته یک، تیم کبدی آقایان و بانوان شهرستان ارومیه نیز حضور دارد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول