اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی آذربایجان‌غربی:

آذربایجان‌غربی یکی از قطب‌های رشته کبدی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی آذربایجان‌غربی گفت: آذربایجان‌غربی با داشتن سه تیم لیگ برتری در رشته کبدی یکی از قطب‌های این رشته در سطح کشور است.

آذربایجان‌غربی یکی از قطب‌های رشته کبدی است

حسین دبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آذربایجان‌غربی با داشتن سه تیم لیگ برتری و تیم‌های موفق در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان در رشته کبدی یکی از قطب‌های این رشته در سطح کشور است.

وی افزود: تیم کبدی آقایان شهرستان نقده در سال گذشته جزو شش تیم نخست صعودکننده به مرحله نهایی شد و در مرحله نهایی نیز این تیم در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

دبیری تصریح کرد: همچنین تیم لیگ برتر کبدی شهرستان نقده در نیمه دوم امسال در مسابقات لیگ برتر کبدی استاندارد 12 نفره شرکت می‌کند.

رئیس هیئت کبدی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در لیگ دسته یک نیز تیم آقایان و بانوان در نیمه دوم سال 91 به مسابقات اعزام می‌شوند و در صورت کسب امتیاز لازم به تیم‌های لیگ برتر صعود می‌کنند.

وی با بیان اینکه فاطمه نیرویار یکی از کبدی‌کاران استان در سال گذشته توانست عضو تیم ملی کشور شود، اضافه کرد: نیرویار در مسابقات جهانی کبدی هندوستان مقام دوم را کسب کرد.

دبیری ادامه داد: در رده سنی جوانان پسر نیز مسعود میرزازاده از نقده و عارف زبردست توانستند به تیم ملی راه یابند و در مسابقات آسیایی کشور مالزی نیز مقام دوم را کسب کردند.

رئیس هیئت کبدی آذربایجان‌غربی در ادامه با بیان اینکه تیم هیئت کبدی ارومیه به مرحله نهایی لیگ برتر کبدی مردان صعود کرد، گفت:‌ مرحله مقدماتی لیگ برتر کبدی در گروه "ب" با حضور 13 تیم از سراسر کشور در تیر ماه به میزبانی استان یزد برگزار شد که تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در چهار گروه به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان هشت تیم به مرحله حذفی راه پیدا کردند.

وی با بیان اینکه این پیکارها در مرحله حذفی ادامه پیدا کرد، خاطرنشان کرد: چهار تیم پست بانک قم، هیئت کبدی ارومیه، هیئت کبدی سنندج و شهرداری زهک با شکست رقبای خود به مرحله نهایی لیگ برتر کبدی سالنی از گروه ب رسیدند.

رئیس هیئت کبدی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر کبدی سالنی پنج نفره با حضور هشت تیم برتر کشور به صورت متمرکز پس از ماه مبارک رمضان و در دو مرحله رفت و برگشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول