اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان ورامین و پیشوا

5 هزار نفر در اعتکاف سال جاری شرکت داشتند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورامین با اشاره به استقبال جوانان از مراسم اعتکاف گفت: بیش از 5 هزار نفر در اعتکاف شهرستان‌های ورامین و پیشوا شرکت داشتند.

5 هزار نفر در اعتکاف سال جاری شرکت داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا غلامی بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران اعتکاف شهرستان ورامین به ارائه گزارش از مراسم اعتکاف در مساجد شهرستان ورامین پرداخت و گفت: بیش از 5 هزار نفر در این مراسم شرکت داشتند که با توجه به مصادف شدن این ایام با تعطیلات و نیز ایام سالگرد ارتحال امام (ره) تعداد قابل قبولی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورامین اظهار داشت: 49 مسجد در شهرستان‌های ورامین و پیشوا پذیرای معتکفان بودند و در این دوره با برنامه‌ریزی‌های گوناگون سعی کردیم به سوی کیفی‌تر کردن اعتکاف گام برداریم که به لطف خدا با همکاری دست‌اندرکاران موفق هم بودیم.

امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران نیز طی سخنانی به اهمیت حضور جوانان در مراسم معنوی اعتکاف اشاره کرد و گفت: استقبال جوانان از این مراسم فوق‌العاده است، بیش از 60 درصد شرکت‌کنندگان در این مراسم را جوانان تشکیل می‌دادند و این یک فرصت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی خاطرنشان کرد: باید برای جوانان برنامه‌ریزی کرد، آنها را به سوی معنویات سوق داد و محیطی را فراهم آورد که بتوان حداکثر استفاده را از آن برد، جوان‌ها امانت‌های الهی و آینده‌سازان کشور هستند.

در مراسمی که در اداره تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از دست‌اندرکاران اعتکاف تجلیل به‌عمل آمد.

این گزارش حاکی است، مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران اعتکاف شهرستان ورامین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر محسن‌زاده امام جمعه خیرآباد، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان و جمع کثیری از دست‌اندرکاران مراسم معنوی اعتکاف در سالن همایش‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول