اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو رده سنی نوجوانان و جوانان

ترکیب تیم‌های اعزامی قم به تیراندازی قهرمانی کشور مشخص شد

خبرگزاری فارس: ترکیب نهایی تیم‌های نوجوانان و جوانان تیراندازی قم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور مشخص شد.

ترکیب تیم‌های اعزامی قم به تیراندازی قهرمانی کشور مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تیراندازی از جمله رشته‌هایی است که در سطح استان قم و در بین رشته‌های فعال ورزشی، پویایی و تحرک بسیار خوبی در بخش قهرمانی و همچنین همگانی دارد و با توجه به اهمیتی که از نظر دین مبین اسلام نسبت به پرداختن به آن تاکید شده است، در بین نوجوانان و جوانان قمی به جایگاه خوبی دست پیدا کرده است.

یکی از اهداف هیئت تیراندازی استان قم به عنوان متولی این رشته ورزشی در سال جاری، حضور در رقابت‌های مهمی است که در قالب قهرمانی مردان و بانوان کشور و همچنین لیگ باشگاه‌های کشور، بر ‌اساس تقویم فدراسیون تیراندازی برگزار می‌شود.

برای همین منظور بهترین نفرات حال حاضر تیراندازی استان قم در طول یک هفته جاری درگیر رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور همچنین مسابقات تیراندازی قهرمانی دو رده سنی کشور در قزوین هستند.

این در حالی است که طبق برنامه فدراسیون تیراندازی، رقابت‌های تیراندازی قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور از امروز تا پایان هفته برگزار می‌شود.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم با اشاره به ترکیب تیم اعزامی هیئت تیراندازی استان قم در رشته تفنگ بادی رده سنی جوانان یادآور شد: در ترکیب این تیم سه تن از نفرات خوب و آماده تیراندازی قم یعنی میلاد ملاحسینی، ‌هادی غرباقی و جواد قاسمی عضویت دارند.

محمدجواد متقیان‌نژاد به ترکیب تیم اعزامی این هیئت در رشته تفنگ بادی رده سنی نوجوانان اشاره کرد و بیان داشت: اعضای این تیم را نیز میثاق باقری، محمد وکیلی و حسین ستاری تشکیل می‌دهند که از امیدهای ما برای کسب موفقیت در این رقابت‌ها هستند.

وی اضافه کرد: همچنین در رشته تپانچه بادی رده سنی جوانان امیرحسین متوسل که سابقه عضویت در تیم ملی نوجوانان کشورمان اعزامی به رقابت‌های غرب آسیا را دارد و همچنین محمد مهره‌ساز که هم‌اکنون یکی از ملی‌پوشان تیراندازی قم محسوب می‌شود به همراه وحید خانی عضو تیم تیراندازی قم به شمار می‌روند.

متقیان‌نژاد با اشاره به نفرات حاضر در تیم اعزامی هیئت تیراندازی قم به رقابت‌های تپانچه بادی تیراندازی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور ابراز کرد: در رشته تپانچه بادی رده سنی نوجوانان محمد کلهر، محمد باباغلامی و محسن رضایی به رقابت با حریفان می‌پردازند، ضمن اینکه مربی و سرپرست این تیم حسین مهره‌ساز و محمدجواد متقیان‌نژاد هستند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول