اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روزهای 29 و 30 تیر ماه

مسابقات آزاد کشوری تیراندازی در همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسابقات آزاد کشوری تیراندازی روزهای 29 و 30 تیر ماه در همدان برگزار می‌شود.

مسابقات آزاد کشوری تیراندازی در همدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات آزاد کشوری تیراندازی در روزهای 29 و 30 تیر ماه 1391 در همدان و در زمین چمن فوتبال دانشگاه بوعلی سینا بزرگ‌ترین دانشگاه غرب کشور برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها در دو رشته ریکرو (مسافت 70 متر) و کامپوند (مسافت 50 متر) در دو بخش زنان و مردان برگزار می‌شود.

اسماعیل علی‌نژاد مسئول کمیته استعدادیابی تیراندازی با کمان اعلام کرد: این کمیته به دقت و از نزدیک مسابقه آزاد کشوری در همدان را زیر نظر دارد و سعی دارد تا کمانداران با استعداد در رشته تیراندازی با کمان را مورد شناسایی قرار دهد.

مسئول کمیته استعدادیابی تیراندازی با کمان در خصوص استعدادیابی این ورزش گفت: استعدادیابی موضوع بسیار مهمی است که امروزه در دنیای ورزش حرفه‌ای از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است لذا برای رسیدن به این جایگاه باید عوامل موفقیت را شناسایی کنیم.

اسماعیل علی‌نژاد ادامه داد: در بحث استعدادیابی جایگاه یک کماندار معمولی با کماندار نخبه مشخص می‌شود لذا فرایند کشف یک کماندار بااستعداد شرکت در برنامه‌های تمرینی سازماندهی شده است.

وی ابراز داشت: کار و زمان مربیان ما باید برای کسانی صرف شود که دارای توانایی‌های بالقوه باشد در غیر اینصورت زمان و تلاش مربیان را تلف کرده‌ایم و با یک کار اشتباه ما، کماندار ضعیفی تربیت خواهد شد.

مسئول کمیته استعدادیابی تیراندازی با کمان ادامه داد: کماندارانی که دارای توانایی‌های بیشتری هستند کارها و برنامه‌های تمرینی مربیان را بالا می‌برند.

وی اظهار داشت: هدف اصلی ما شناسایی و انتخاب کماندارانی است که بیشترین توانایی را در رشته ریکرو، کامپوند، کمانگیری روی اسب و کراسپو دارا باشند.

علی‌نژاد ادامه داد: در جهان ورزش حرفه‌ای، شناسایی استعداد مفهوم جدیدی نیست با این حال در کشور ما به این مقوله توجه علمی و دقیقی نشده است.

وی گفت: نتیجه و فرایند استعدادیابی اگر به صورت علمی باشد کارها بسیار راحت‌تر خواهد بود و نتایج بسیار بهتری شاهد خواهیم بود.

مسئول کمیته استعدادیابی تیراندازی با کمان در خصوص توانمندی استان همدان گفت: استان همدان یکی از استان‌های توانمند در برگزاری مسابقات و از استان‌های فعال کشور در رشته تیراندازی با کمان است.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: تیم ملی کامپوند ایران با ترکیب امیرکاظم، مجید قیدی، بهزاد پاکزاد، امیر کیایی و اسماعیل عبادی در بخش مردان و مهتاب پارسا مهر، سکینه قاسم‌پور، مریم رنجبر و معصومه عالی‌پور در بخش زنان برای شرکت در مسابقه آزاد همدان اعلام آمادگی کرده و در این مسابقات شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول