اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین:

لشگری دل ملت را شاد کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: لشگری با کسب مدال برنز رقابت‌های کشتی المپیک دل ملت ایران را شاد کرد.

لشگری دل ملت را شاد کرد

محسن حق‌شناس دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه میدان المپیک میدان بزرگان ورزش جهان است، اظهار کرد: در میدان المپیک بهترین‌های جهان در رشته ورزشی خود حضور دارند و رقابت در میدان المپیک بسیار سنگین است.

این مسئول عنوان کرد: ولی احسان لشگری در مقابل تمام رقبای خود ایستاد و با اقتدار مدال برنز المپیک 2012 لندن را از آن خود کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به جوانمردی احسان لشگری در این رقابت‌ها افزود: لشگری در مقابل رقیبان خود با جوانمردی کشتی گرفت و جنبه پهلوانی را نیز رعایت کرد.

حق‌شناس اذعان کرد: جوانانی همچون احسان لشگری افتخار نه تنها استان قزوین بلکه کشور هستند و می‌توانند الگوهای مناسبی برای نوجوانان و جوانان باشند.

دقایقی پیش احسان لشگری مردی از شهر بزرگان، موفق شد با شکست دادن ابراهیم بلوک‌باشی از ترکیه مدال برنز المپیک 2012 لندن را بر گردن آویزد و یازدهمین مدال کاروان ایران در المپیک لندن را به دست آورد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول