اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان زنجان:

احتمال حضور تیم کشتی زنجان در لیگ برتر 50 درصد است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان زنجان با اشاره به عدم وجود حامی مالی قوی برای تیم‌های ورزشی در زنجان گفت: فقط 50 درصد احتمال حضور تیم کشتی زنجان در لیگ برتر وجود دارد.

احتمال حضور تیم کشتی زنجان در لیگ برتر 50 درصد است

علی‌رضا فیروزفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه هیئت کشتی تاکنون موفق به جذب اسپانسر برای تیم حاضر در لیگ برتر نشده است، اظهار داشت: اگر هیئت موفق به جذب حامی مالی نشود، تیمی را برای حضور در لیگ برتر کشتی معرفی نخواهد کرد.

وی احتمال حضور تیم کشتی را از زنجان در لیگ برتر فقط 50 درصد اعلام کرد و افزود: حضور در لیگ برتر منوط به حضور اسپانسر قوی در کنار تیم است.

رئیس هیئت کشتی استان زنجان تصریح کرد: زنجان حامی مالی قوی در بخش خصوصی برای حمایت از تیم‌های ورزشی ندارد.

وی از تشکیل کمیته‌های مربیان و داوران در هیئت کشتی استان زنجان خبر داد و گفت: دانش‌افزایی مربیان و داوران کشتی از برنامه‌های پیش روی هیئت کشتی استان زنجان در سال جاری است.

رئیس هیئت کشتی استان زنجان شرکت در مسابقات رده‌های سنی را از دیگر برنامه‌های هیئت کشتی استان در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: این هیئت برای تقویت کشتی پایه در سطح استان در همه مسابقات رده‌های سنی قهرمانی کشور حضور می‌یابد.

وی به استقبال کم از کشتی فرنگی در سطح استان زنجان اشاره کرد و گفت: هیئت در صدد جذب کشتی‌گیران این رشته برای تقویت آن است.

فیروزفر به فعالیت‌های شهرستان‌های استان زنجان در کشتی اشاره کرد و افزود: هیئت در حد توان خود از فعالیت‌های شهرستان‌ها حمایت می‌کند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد میزان بودجه هیئت کشتی استان زنجان تصریح کرد: هیئت کشتی بودجه ثابتی ندارد.

رئیس هیئت کشتی استان زنجان با اشاره به برگزاری کلاس ارتقای مربیان در زنجان اضافه کرد: مربیان استان استقبال خوبی از این کلاس نکردند.

وی به درخواست مربیان سایر استان‌ها برای حضور در کلاس ارتقای مربیگری درجه سه به دو برگزار شده در زنجان اشاره کرد و گفت: مربیان استان اقبالی برای حضور در این کلاس نشان ندادند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول