اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

استقبال از قهرمانان کشتی‌ فرنگی کشور در جیرفت

خبرگزاری فارس: آیین استقبال از دو کشتی‌گیر فرنگی‌کار جیرفتی که در مسابقات کشوری به مقام قهرمانی رسیدند، با حضور جمعی از مسئولان در جیرفت برگزار شد.

استقبال از قهرمانان کشتی‌ فرنگی کشور در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد مجیدی رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت عصر امروز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: قهرمانی جمشید فاریابی کشتی‌گیر فرنگی‌کار وزن 100 کیلوگرم در رده سنی نوجوانان و علیرضا اعظمی کشتی‌گیر فرنگی‌کار وزن 50 کیلوگرم در رده سنی جوانان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نشان از آمادگی بالای ورزشکاران جیرفتی به ویژه ورزش کشتی در این شهرستان دارد.

وی افزود: این دو کشتی‌گیر با درخشش در این مسابقات به ترتیب جواز حضور در مسابقات جهانی باکو در رده سنی نوجوانان و مسابقات بین‌المللی گرجستان در رده سنی جوانان را به دست آوردند که این افتخاری بزرگ برای ورزش جیرفت است.

مجیدی بیان داشت: با توجه به ظرفیت بالای این ورزش در شهرستان جیرفت اداره ورزش و جوانان شهرستان برنامه‌ای خاص برای سرمایه‌گذاری در این رشته ورزشی دارد.

به گزارش فارس مراسم استقبال از قهرمانان کشوری در رشته کشتی با حضور مسئولان در میدان بسیج این شهر برگزار و در پایان با اعطای جوایزی از سوی اداره ورزش و جوانان جیرفت از این دو ورزشکار تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول