اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد خبر داد

برخورد با تالارهای پذیرایی ناایمن در مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به ناایمن ‌بودن بعضی از تالارهای پذیرایی در مشهد از برخورد قانونی با این اماکن خبر داد.

برخورد با تالارهای پذیرایی ناایمن در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسن جعفری اظهار کرد: تعداد تالارهای پذیرایی شهر مشهد با 44 تالار از سال 88 به 54 تالار در سال جاری رسیده است.

وی با اشاره به بازدید ایمنی از این تالارها بیان کرد: به منظور بررسی سطح ایمنی تالارهای مشهد و با توجه به جلوگیری از حوادث ناشی از سهل‌انگاری و بی‌توجهی اصناف از سال 88 تیم کارشناسی سازمان آتش‌نشانی مشهد از تمام تالارهای سطح شهر بازدید به عمل آورده‌اند.

جعفری از ناایمن بودن برخی از این تالارها خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تعدادی از این تالارها به لحاظ ایمنی صلاحیت پذیرایی از شهروندان را نداشته و از طرفی تذکرات کارشناسان سازمان را نادیده گرفته‌اند، به منظور برخورد قانونی مراتب به دادستان عمومی و انقلاب مشهد ارسال شد.

جعفری افزود: با برگزاری جلسه‌ای با حضور شعبه سوم دادیار پیشگیری از وقوع جرم و سازمان آتش‌نشانی مقرر شد کارشناسان ظرف مدت یک هفته به صورت مجدد از این تالارها بازدید به عمل آورند و در صورت بی‌توجهی با متصدیان تالارهایی که فاقد تاییدیه آتش‌نشانی هستند، برخورد قانونی شود.

وی با اشاره به بیشترین موارد ایمنی رعایت نشده در این تالارهای پذیرایی گفت: با توجه به اینکه شهروندان زیادی از این امکان استفاده می‌کنند، بیشترین خلأ موجود در تالارهای پذیرایی کافی نبودن تعداد خروجی‌هاست.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد اظهار کرد: فقدان سیستم آب و سیستم اعلام اطفای حریق از دیگر موارد رعایت نشده از سوی این تالارهاست.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول