اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد

اطفاء 12 حریق با تلاش ماموران آتش‌نشانی قم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: طی دو روز گذشته در استان قم 12 مورد آتش‌سوزی در استان قم اتفاق افتاده است.

اطفاء 12 حریق با تلاش ماموران آتش‌نشانی قم

عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ماموریت‌های دو روز گذشته سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهار داشت: در 48 ساعت گذشته 12 مورد حریق در استان قم اتفاق افتاده که ماموران آتش‌نشانی با حضور به موقع در صحنه نسبت به اطفای آن اقدام کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد، حدود پنج حریق در روز گذشته اتفاق افتاد که دو مورد از آن مربوط به آتش‌سوزی درختان و فضای سبز به علت بی‌توجهی شهروندان است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اینکه تجمعات شهروندان در فضاهای سبز اگر با رعایت نکات ایمنی همراه نباشد، مشکل‌ساز می‌شود ابراز داشت: در همین راستا در روز گذشته یک مورد آتش‌سوزی در بوستان علوی رخ داد که با حضور به موقع ماموران آتش‌نشانی، آتش مهار شد.

وی افزود: همچنین در روز گذشته یک آشپزخانه در سطح شهر نیز دچار آتش‌سوزی شد که خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشت.

جعفری اظهار کرد: در روز گذشته یک خودرو در سطح شهر دچار واژگونی شده بود که ماموران آتش‌نشانی با حضور در صحنه از بروز حادثه آتش‌سوزی و صدمه‌ دیدن راننده جلو‌گیری کردند.

وی ادامه داد: علاوه بر این دو مورد ایمن‌سازی توسط ماموران آتش‌نشانی صورت گرفته که از این تعداد یک مورد مربوط به نشت بنزین و مورد دیگر مربوط به نشت گاز می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اضافه کرد: در روز گذشته دو مورد مار در شهر قم مشاهده شد که با حضور ماموران آتش‌نشانی مارها صید شدند.

وی گفت: در مجموع در روز گذشته 14 مورد عملیات توسط ماموران آتش‌نشانی انجام شده که در این عملیات‌ها 42 مامور نسبت به امدادرسانی اقدام کرده‌اند.

جعفری ابراز داشت: در روز دوشنبه نیز هفت مورد حریق در سطح استان قم صورت گرفت که از این تعداد چهار مورد به آتش‌سوزی خودروها مربوط می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از این موارد مربوط به آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی نیسان در اتوبان قم - تهران می‌شود و سه مورد دیگر در سطح شهر قم اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول