اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان:

شرایط راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی میدان امام حسین (ع) باید بررسی شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: درصدد راه‌اندازی ایستگاه ثابت آتش‌نشانی در میدان امام حسین (ع) هستیم، اما سازمان باید تمام شرایط را برای راه‌اندازی این ایستگاه بررسی کند.

شرایط راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی میدان امام حسین (ع) باید بررسی شود

بهزاد بزرگ‌زاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه تأمین امنیت هسته مرکزی شهر از مهم‌ترین اهداف این سازمان است، اظهار کرد: در حال حاضر خودرو‌های آتش‌‌نشانی در زمان تراکم خودروها و اوج ترافیک به صورت ثابت در هسته مرکزی شهر مستقر هستند.

وی به استقرار خودرو‌های آتش‌نشانی در سطح مناطق 14‌ گانه اصفهان اشاره کرد و افزود: وسعت بسیار بالای بافت فرسوده در محلات قدیمی اصفهان امداد‌رسانی در این مناطق را با مشکل مواجه می‌کند و به این دلیل امداد‌رسانی در بافت‌های فرسوده شهر به سختی امکان‌پذیر است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در پاسخ به این سئوال که راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی در دروازه دولت اصفهان به کجا رسیده است، تصریح کرد: در حال حاضر در حال بررسی شرایط برای راه‌اندازی این ایستگاه هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ایستگاه آتش‌نشانی شماره 9 و ایستگاه بازار حوادث رخ داده در هسته مرکزی شهر را پوشش می‌دهند و ساماندهی می‌کنند، ادامه داد: زمینی که برای راه‌اندازی ایستگاه ثابت آتش‌نشانی در میدان امام حسین (ع) در نظر داریم در اختیار شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قرار دارد.

بزرگ‌زاد تاکید کرد: سازمان آتش‌نشانی هنوز نتوانسته است در راستای راه‌اندازی این ایستگاه و خرید این زمین با بخش خصوصی و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به توافق اجمالی برسد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول