اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز:

انتظارها از سایپا بی دلیل نیست

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال سایپای البرز گفت: با توانایی‌هایی که تیم ما دارد، همه از سایپا برد می‌خواهند و این انتظار بی دلیل نیست.

انتظارها از سایپا بی دلیل نیست

مجید غلام‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: سایپا نخستین تیم در جمع اعضای لیگ برتر بود که تمرینات خود را آغاز کرد و در طول نقل و انتقالات کادر فنی و مدیریت باشگاه عملکرد خوبی داشتند.

وی تصریح کرد: در فصل جاری هم استخوان‌بندی اصلی سایپا از فصل قبل حفظ شد و هم برای رفع نقاط ضعف بازیکنان خوبی در پست‌های مختلف جذب تیم ما شدند.

همه انتظار برد از سایپا دارند

هافبک نارنجی‌پوشان کرجی ادامه داد: بنابراین همه از ما انتظار ارائه بازی‌های جذاب و کسب پیروزی دارند و معتقدند امسال یکی از بهترین تیم‌های سایپا روانه مسابقات می‌شود.

غلام‌نژاد افزود: با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم و همچنین توانایی‌ و ظرفیت موجود در کادر فنی و بازیکنان سایپا، این انتظار بی‌مورد نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که عملکرد سایپا در چهار هفته نخست لیگ برتر را چگونه ارزیابی می‌کند؟ گفت: ما در این دیدارها یک نتیجه بسیار خوب مقابل استقلال تهران گرفته و توانستیم حریف قدرتمند خود را در ورزشگاه آزادی شکست دهیم.

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز ادامه داد: کسب دو پیروزی و یک تساوی طی چهار هفته به طور قطع نتیجه مطلوبی است،‌ برای رسیدن به هدف نهایی یعنی قرار گرفتن در جمع تیم‌های صدر جدول باید همین روند را ادامه دهیم.

غلام‌نژاد با اشاره به رده‌بندی سایپا در جدول لیگ برتر گفت: در حال حاضر ما در رتبه هفتم قرار داشته و بالاتر از استقلال و پرسپولیس در جدول ایستاده‌ایم.

وی در پایان اذعان داشت: این نتیجه خوبی برای یک تیم شهرستانی است،‌ اما سایپا به رده‌های میانه جدول اکتفا نکرده و می‌خواهیم در پایان لیگ برتر جزو تیم‌های اول تا چهارم باشیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول