اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

روز جهانی قدس روز ناامیدی دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسکن گفت: روز جهانی قدس، یادگار امام راحل هر سال با شکوه‌تر از سال قبل در کشور برگزار می‌شود و این روز را به روز یأس و ناامیدی استکبار جهانی و صهیونیست غاصب تبدیل می‌کنیم.

روز جهانی قدس روز ناامیدی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری، فارس از بردسکن، حجت‌الااسلام علی‌اصغر امینی در نماز جمعه این هفته بردسکن اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه ایران با حضور فعال در راهپیمایی روز جهانی قدس، موجبات خوشحالی قلب نازنین مقام معظم رهبری را هم‌چون قبل فراهم خواهند کرد.

وی افزود: ابرقدرت‌ها و اسرائیل غاصب و جنایتکار بدانند ملت ایران نخواهند گذاشت ارزش‌های دینی و اسلامی ما ذره‌ای از آنان کاسته شود و آنها باید دیدن آن روز را به گور ببرند، هم‌چنان‌ که سایر ابرقدرت‌های قبلی این آرزو را با خود به گور بردند.

امام جمعه بردسکن با برشمردن فضایل مولا علی (ع) به زندگی سراسر خدمت امام اول شیعیان اشاره کرد و افزود: گوش دادن به استماع کسی که از حضرت علی (ع) سخن می‌گوید، عبادت است .

خطیب جمعه بردسکن به بحث کمک‌های مردمی به عتبات‌عالیات اشاره کرد و گفت: وهابی‌های از خدا بی‌خبر می‌خواهند با تخریب قبور و حرمین شریفین امامان معصوم علیهم سلام دل مسلمانان را به درد بیاورند که می‌طلبد شما نمازگزاران با کمک‌های خود نسبت به بازسازی بهتر از قبل این فضاهای معنوی اقدام کنید.

امینی از نام‌گذاری و ساماندهی خیابان‌ها و میادین شهر بردسکن به نام ائمه و تهیه نمادهای ولایی قدردانی کرد و گفت: یکی از ابتکارات ستاد نماز جمعه استقرار پزشک آدینه در محل مصلی بود که راه‌اندازی شد و هر هفته پزشک در محل مصلای نماز جمعه به صورت رایگان به طبابت بیماران می‌پردازد.

امینی از مصوبه شورای اداری شهرستان درباره حضور مسئولان جهت پاسخ‌گویی به سئوالات همشهریان و بررسی مشکلات آنان تشکر کرد و افزود: هر هفته تنی چند از مسئولان شهرستان بعد از نماز به مدت یک ساعت به مراجعان و جهت بررسی مشکلات آنان در محل مسجد و مصلی حضور دارند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول