اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

تیم فوتبال شهرداری اردبیل با اسپانسر شخصی تقویت می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: تیم فوتبال شهرداری اردبیل که هم اکنون در لیگ دسته دو کشور توپ می‌زند با همکاری و مشارکت اسپانسرهای بخش خصوصی تقویت می‌شود.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل با اسپانسر شخصی تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی حضور موفق تیم شهرداری اردبیل در بازی‌های فصل جدید که در اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: ما از چند سال پیش این تیم را از ذوب‌آهن اردبیل تحویل گرفتیم و با واگذاری به شهرداری اردبیل سیاست‌گذاری ما تقویت این تیم و حضور قدرتمندانه در مسابقات لیگ دسته دو و حتی امکان صعود برای دسته یک فوتبال ایران بود.

وی تصریح کرد: امسال علاوه بر اینکه شهرداری و شورا اعتبار ویژه‌ای را در این زمینه لحاظ کرده است در حد توان و امکان ما از ظرفیت و توانمندی بخش خصوصی نیز استفاده می‌کنیم تا تیم شهرداری اردبیل حضور موفق در دسته دو لیگ آزادگان داشته باشد.

بدری خاطر نشان کرد: در همین راستا نشستی را با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس اتاق بازرگانی استان برگزار کردیم تا راهکارهای مختلف در حمایت از این تیم مورد تبیین و بررسی قرار گیرد و یک سیاست واحد در حمایت از این تیم مد نظر باشد.

این مسئول اضافه کرد: تیم ویژه‌ای قرار شده است در فرصت باقی‌مانده تا شروع مسابقات نحوه مشارکت و جذب کمک‌های بخش خصوصی را مورد ارزیابی و دقت نظر قرار دهد تا با تزریق اعتبار مناسب بتوانیم تیم قوی را راهی مسابقات کنیم.

وی بیان کرد: هر چند با قرعه نامناسبی رو‌به‌رو شدیم و حریفان ما از بوشهر، اصفهان و رشت حریفان قدری هستند اما با استعانت از خداوند وارد مسابقات می‌شویم و امیدواریم با تلاش بازیکنان تیم بعد از 12 سال حضور در لیگ دسته دو کشور بتوانیم در فصل آتی مجوز حضور در لیگ دسته اول را به دست آوریم.

به گزارش فارس، شهردار اردبیل در مورد مهیا شدن امکانات و زمین چمن مورد نیاز نیز ادامه داد: در این زمینه نیز از همکاری اداره کل ورزش و جوانان قدردانی می‌کنیم که دو مجموعه ورزشی علی دایی و تختی را برای ما در نظر گرفتند اما با قول مساعد مدیرکل ورزش و جوانان استان قرار است زیرساخت‌های لازم در حمایت از این تیم به شکل استانی و فراگیر فراهم شود.

بدری در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد با همدلی و همراهی خوب مسئولان امر و مردم ورزش دوست اردبیل بتوانیم سال آینده در چنین ایامی جشن صعود تیم شهرداری اردبیل به دسته یک کشور را جشن بگیریم.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول