اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

جام حذفی به تیم فوتبال شهرداری یاسوج لطمه زد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان اینکه تیم‌های لیگ یکی نباید در دو میدان لیگ و جام حذفی به میدان بروند، گفت: جام حذفی به تیم فوتبال شهرداری یاسوج لطمه زد.

جام حذفی به تیم فوتبال شهرداری یاسوج لطمه زد
جمشید قدیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به سؤالی مبنی بر علت شکست این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار کرد: خستگی در ساق پای بازیکنان تیم ما وجود داشت که من علت آن را حضور همزمان در رقابت‌های لیگ آزادگان و جام حذفی می‌دانم.
وی با بیان اینکه همواره مخالف حضور همزمان تیم در این دو جام بوده‌ام، گفت: هر چند هواداران تیم توقع موفقیت در هر دو جام را دارند ولی باید بپذیریم که تیم‌های دسته یکی توان حضور همزمان در این دو جام را ندارند.
قدیری گفت: علاوه بر این فدارسیون فوتبال هرگز نمی‌خواهد که یک تیم دسته اولی قهرمان جام حذفی کشور شود چرا که آن‌ها دلایل خود را دارند و شاید دلیل آن‌ها نیز درست و منطقی باشد.
قدیری با ابراز این سخن که شاید از نظر فدراسیون فوتبال تیم‌های لیگ یکی شخصیت حضور در رقابت‌های آسیایی و بین‌المللی را ندارند، گفت: دیدید که در بازی با استقلال ما باید میزبان می‌بودیم که بر خلاف عدالت استقلال را میزبان و ما را مهمان اعلام کردند.
وی از بازی روز شنبه این تیم با نیروی زمینی تهران و باخت در این بازی سخن به میان آورد و گفت: تیم قدرتی نیروی زمینی از خستگی ساق پای بازیکنان ما به دلیل بازی‌های سنگین جام حذفی و لیگ استفاده کرد و توانست ما را در خانه آن‌گونه شکست دهد.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج عنوان کرد: پاس همدان را به دلیل بازی روی زمین که انجام می‌داد شکست دادیم ولی نیروی زمینی با قدرت بالا و فیزیک خوب بازیکنانش توانست ما را شکست دهد که این از تبعات حضور همزمان یک تیم دسته یکی در هر دو جام است.
قدیری در پاسخ به این سؤال که چرا دروازه‌بان جدید این تیم و همچنین حسین فرجی فروارد تیم شهرداری در اندازه و قواره این تیم بازی نکردند، گفت: فرجی بازیکن بزرگی است و در تیم فجر سپاسی فوتبال خوبی را به معرض نمایش می‌گذاشت که باید به او زمان داد و دروازه‌بان جدید را نیز شک نکنید دست‌کمی از حسین هوشیار ندارد به شرطی که هواداران به او روحیه بدهند.
انتهای پیام/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول