اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پذیرش استعفای عباس چمنیان

جمشید غدیری سرمربی فوتبال شهرداری یاسوج شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری یاسوج گفت: با پذیرش استعفای عباس چمنیان، جمشید غدیری سرمربی فوتبال شهرداری یاسوج شد.

جمشید غدیری سرمربی فوتبال شهرداری یاسوج شد
قباد نگین‌تاجی دقایقی پیش و بعد از پیروزی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در مقابل کاوه تهران به خبرنگار فارس در یاسوج گفت: پس از پذیرش استعفای سرمربی سابق این تیم، جمشید غدیری یک‌بار دیگر سکان هدایت تیم فوتبال شهرداری یاسوج را در دست گرفت.
مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج مبلغ قرارداد این مربی را 40 میلیون تومان اعلام کرد و بیان داشت: این قرارداد تا پایان نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور تنظیم شده و در صورت موفقیت این مربی، قرارداد وی تمدید خواهد شد.
وی با بیان این که برای پیروزی و موفقیت این تیم تنها به هواداران می‌اندیشیم و با هیچ شخصی عهد اخوت نبسته‌ایم، عنوان کرد:‌ افراد به‌عنوان مربی در نزد ما یکسان هستند و تنها موفقیت تیم می‌تواند جایگاه افراد را مستحکم کند.
نگین‌تاجی اضافه کرد: انتظاری که از جمشید غدیری در این مسئولیت داریم موفقیت در لیگ دسته یک کشور بوده و نگاه ما به جام حذفی در اولویت بعدی قرار دارد.
وی با قدردانی از زحمات کادر سابق فنی این تیم به خصوص عباس چمنیان، تصریح کرد: این مربی در جام حذفی نتایج ارزنده‌ای را کسب کرد ولی انتظارات ما را در بازی‌های خانگی این تیم در لیگ دسته یک فوتبال کشور برآورده نکرد.
وی با بیان این‌که وضعیت کنونی تیم در جدول بازی‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل بهتر است، گفت: با توجه به توقعاتی که مردم از این تیم دارند، سرمربی جدید این تیم باید بداند که صعود به لیگ برتر مهم‌ترین هدف این تیم است و ما اکنون تنها با این هدف تیم‌داری می‌کنیم.
شهردار یاسوج با اشاره به این‌که 25 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم در زمان مدیریت وی پرداخت شده، تصریح کرد: با همه مشکلاتی که در شهرداری داریم، سعی کردیم تیم فوتبال ما با آرامش خاطر و بدون دغدغه در مسابقات حاضر شود و به همین دلیل است که در راه رسیدن به موفقیت با هیچ کس تعارف نخواهیم داشت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول