اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21 دی ماه در تهران

تیم فوتبال البرز شهرداری زنجان به دیدار شاهین می‌رود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه فوتبال البرز شهرداری زنجان گفت: تیم فوتبال البرز شهرداری زنجان 21 دی ماه در تهران به دیدار شاهین این شهر می‌رود.

تیم فوتبال البرز شهرداری زنجان به دیدار شاهین می‌رود
نادر بلباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به وضعیت خوب تیم زنجان در لیگ دسته 3 فوتبال کشور اظهار داشت: این تیم در حال حاضر در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.
وی در مورد امتیازات تیم‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی گفت: تیم استقلال ساری با 29 امتیاز، تیم البرز شهرداری زنجان با 26 امتیاز در رتبه‌های اول و دوم قرار دارند و تیم صبای قم همچنان در رتبه سوم جدول جای گرفته است.
مدیر عامل باشگاه فوتبال البرز شهرداری زنجان در مورد دیدار گذشته این تیم گفت: تیم زنجان میزبان تیم قدرتمند صبای قم بود، که در این بازی توانست حریف خود را شکست دهد.
وی افزود: روند بازی برای تیم زنجان بسیار مطلوب بود و از همان دقایق اولیه تیم البرز با حملات پی در پی خود به حریف فشار می‌آورد و آن را در تنگنا قرار داده بود.
بلباسی با اشاره به اینکه تیم زنجان گل نخست را دریافت کرد، ادامه داد: در یک غافلگیری و از روی نقطه کرنر دروازه تیم البرز باز شد، تا نتیجه بازی با یک بر صفر به نفع تیم صبای قم شود.
مدیر عامل باشگاه فوتبال البرز شهرداری زنجان ادامه داد: تیم البرز شهرداری با دریافت این گل حملات خود را بیشتر کرد، که در یک رفت و برگشت و با خطای بازیکن حریف بر روی سهیل سیروسی صاحب ضربه پنالتی شد.
وی با اشاره به اینکه این پنالتی توسط کاپیتان تیم شهرام دادار به گل تبدیل و نتیجه بازی به تساوی رسید، افزود: در ادامه این بازی تیم البرز در دقیقه 47 موقعیت صد در صد گل خود را توسط حسین فیضی از دست داد، تا نیمه نخست با تساوی به پایان برسد.
بلباسی تصریح کرد: در نیمه دوم و در دقیقه 60 عباس قاسمی در یک حرکت هجومی تیم شهرداری البرز را به گل دوم رساند، تا تیم شهرداری روحیه‌ای دو چندان بگیرد.
وی ادامه داد: در دقیقه 82 نیز یک گل دیگر توسط حسن محمدی زده شد تا نتیجه بازی با نتیجه سه بر یک به نفع تیم البرز شهرداری زنجان ادامه یابد.
مدیر عامل باشگاه فوتبال البرز شهرداری زنجان گفت: در دقایق آخر و در 90 دقیقه صبای قم روی یک ضربه ایستادگی و به دلیل لغزشی که در پای دروازه‌بان البرز شهرداری زنجان به وجود آمد، یک بار دیگر دروازه زنجان را باز کرد، تا نتیجه سه بر دو شود، تا تیم البرز با کسب سه امتیاز کامل این دیدار همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی باقی بماند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول