اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

بیمه‌ها در زندان‌زدایی نقش مهمی دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیراز گفت: بیمه‌ها باید به حل شدن مشکلات تصادفات که عمده قتل‌های غیرعمد را تشکیل می‌دهد، کمک کنند.

بیمه‌ها در زندان‌زدایی نقش مهمی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی در دیدار با اعضای ستاد دیه استان فارس در آستانه برگزاری جشن گلریزان و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، اظهار داشت: باید بیمه‌ها فعال شوند و فرهنگ بیمه اصلاح شود و سازمان بیمه نیز هنگام پرداخت تعهداتش سنگ‌اندازی نکند.

امام جمعه شیراز با اشاره به نقش دستگاه قضایی، اضافه کرد: در حال حاضر تحولی در دستگاه قضایی به وجود آمده است و دیدگاه قوه قضائیه نیز این است که کسانی که در واقع اعسار دارند و بدهکارند زندان نروند.

وی اظهار امیدواری کرد جامعه به جایی برسد که فردی به خاطر جرائم غیرعمد مجبور به زندان رفتن نشود.

وی افزود: از منظر روایات کسی که به انجام کار خیر دعوت می‌کند مانند کسی است که کار خیر را انجام داده است و نتیجه کار شما که دعوت به کار خیر است هم عاید خودتان، هم عاید مردمی که دعوتشان کرده‌اید و هم عاید فرد زندانی و خانواده وی می‌شود.

ایمانی در ادامه در مورد جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آزاد‌سازی زندانیان جرائم غیرعمد، بیان کرد: هر کس به نحوی با اخلاص و نیت صاف به محرومی کمک کند، عمرش برکت پیدا می‌کند و خیرات و برکات این کار به فرزندان و نسل‌های او نیز می‌رسد.

بنا به گزارش دیگری از روابط عمومی نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس، آیت‌الله ایمانی در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ابالفضل و امام محمدباقر(ع) بنی هاشمی کلبه حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در جمع روزه‌داران مسجد امام محمد باقر(ع)  اظهار داشت: ما به برکت نام خدا و اسلام و رهبری امام (ره) و رهبری مقام معظم رهبری و ایستادگی و بصیرت مردم به جاهایی رسیده‌ایم که دنیا غصه ما را می‌خورد.

ایمانی بیان کرد: من در سفرحجی که داشتم عده بسیاری از مسلمانان را شاهد بودم که می‌گفتند اگر ما نیز رهبری مانند شما داشتیم راه می‌افتادیم و دیگر در تسلط بیگانگان نبودیم.

وی اضافه کرد: در قیام کشورهای اسلامی در یک سال و چند ماه گذشته شاهد بودیم که نقش رهبری چه نقش عظیم و بی‌بدیلی است.

به گفته وی، این کشورها رهبر دلسوز و فعالی که ما داشتیم و داریم را ندارند و از این رو گرفتاری‌های گوناگون برای آنها اتفاق می‌افتد.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: ما به برکت اسلام و رهبری و اهل بیت در دنیا موقعیتی داریم که معادلات دنیا بدون حضور ایران امضا نمی‌شود و در تمام مسائل بزرگ نظر ایران را در نظر می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: دنیای استکبار برای جلوگیری از قدرتمندتر شدن ایران تحریم‌ها را دنبال می‌کند اما هیچ تحریمی اثرگذاری را که دنیای استکبار انتظار دارد نخواهد داشت.

وی افزود: البته این تحریم‌ها سختی‌هایی را ایجاد می‌کند اما جلوی حرکت ملت ما را نمی‌گیرد همان‌گونه که در 33 سال گذشته نتوانسته است جلوی حرکت شتابدار ما را بگیرد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول