اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

تیم بیمه حدیث قزوین به مصاف تیم شوپی ملارد می‌رود

خبرگزاری فارس: در هفته هفدهم از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تیم بیمه حدیث قزوین نماینده استان قزوین در این مسابقات امروز به مصاف تیم شوپی ملارد می‌رود.

تیم بیمه حدیث قزوین به مصاف تیم شوپی ملارد می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، شاگردان علی فرمانی در حالی مقابل حریف خود قرار می‌گیرند که در این دیدار مهمان هستند و باید در سالن پاسارگاد تهران به مصاف میزبان خود بروند‌.

بازیکنان بیمه حدیث قزوین که هفته گذشته با پیروزی خیره‌کننده و پرگل مقابل افزون پلاست کاشان در سالن شهید بابایی شهر قزوین ضمن به راه انداختن جشنواره گل یکی از نتایج عجیب نیم فصل دوم را کسب کردند از انگیزه‌های بالایی برای مصاف با میزبان خود دارند.

شاگردان فرمانی که در نیم فصل نخست نتایج قابل قبولی را کسب نکرده بودند، رفته رفته در ادامه این لیگ و در اوایل نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن روند شکست‌های خود را با پیروزی عوض کردند به‌طوری که در شش بازی اخیر خود توانستند 14 امتیاز را از آن خود کنند.

بازیکنان تیم بیمه حدیث قزوین که در این هفته‌ها کاملا آماده نشان داده‌اند از نظر روحی و روانی کاملا آماده نشان می‌دهند و اگر بتوانند انگیزه‌ لازم خود را در این بازی حفظ کنند، می‌توانند دست پر از زمین بازی خارج شوند.

شاگردان علی فرمانی در صورتی که بتوانند در دیدار فردا از سد میزبان خود یعنی تیم شوپی ملارد عبور کنند، می‌توانند با دو پله صعود در جدول در مکان پنجم قرار بگیرند.

یکی از مهم‌ترین امتیازات تیم بیمه حدیث قزوین و شاگردان علی فرمانی که می‌توانند از آن بهره بگیرند وجود چند بازیکن تمام‌کننده است که در بازی‌های قبلی نشان دادند از فرصت‌های به وجود آمده بازی به نحو عالی ‌استفاده می‌کنند.

علی فرمانی سرمربی تیم بیمه حدیث قزوین به خوبی می‌داند که اگر می‌خواهد به مانند تیم‌های صدرنشین بالای جدول شانسی برای صعود به مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور داشته باشد باید بازیکنانش سه امتیاز حساس بازی با شوپی ملارد را کسب کنند‌.

تیم بیمه حدیث قزوین که در گروه شمال رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور قرار دارد با کسب 24 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهرداری نکاء در مکان هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد‌.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول