اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بابل:

فارس آبرسانی به شهرهای گروه الف مازندران را پیگیری کند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرماندار بابل گفت: خبرگزاری فارس برای تسریع آبرسانی به شهرهای گروه الف در مازندران تلاش کند.

فارس آبرسانی به شهرهای گروه الف مازندران را پیگیری کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محسن کبودفیروزجایی ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در بابل اظهار داشت: ایثار و از خودگذشتگی از ویژگی‌های بارز خبرنگاران بوده و امروزه رسانه‌ها به عنوان سربازان جنگ نرم در خط مقدم این جبهه ایفای نقش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل کپی برداری برخی رسانه‌ها از سایت‌های دیداری و شنیداری، تازگی و تنوع خبر در برخی از مطبوعات و رسانه‌ها مشاهده نمی‌شود، افزود: مسئولان ارشاد و خانه مطبوعات باید با جداسازی خبرنگاران فعال و غیرفعال زمینه حمایت مسئولان از خبرنگاران فعال را فراهم کنند.

کبودفیروزجایی با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان بازوان و مشاوران فرماندار نقش مهمی در توسعه شهرها دارند، تصریح کرد: خبرنگاران باید با ترسیم نقشه راه حساب شده علاوه بر انعکاس اخبار، پیگیری مطالبات شهرستان را در دستور کار خود قرار دهند که خبرگزاری فارس در شهرستان بابل این رسالت خود را به درستی انجام داده است.

وی انتقاد سازنده و بدون اغماض رسانه‌ها از مدیران دستگاه‌های اجرایی را یکی دیگر از عوامل توسعه شهرها عنوان کرد و افزود: خبرنگاران با اتحاد و انسجام و تشکیل کمیته پیگیری مطالبات شهرستان، در توسعه و رونق اقتصادی یک شهر تاثیر به سزایی دارند.

معاون عمرانی فرماندار بابل اذعان داشت: در حال حاضر برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به اثرگذاری رسانه‌ها در حل مشکلات دستگاه مربوطه واقف نیستند و در بسیاری از مواقع در آخرین فرصت باقی مانده از وجود رسانه‌ها برای رفع مشکلات بهره می‌گیرند که همین امر سبب طولانی شدن مدت اجرای پروژه‌ها در شهرها می‌شود.

کبودفیروزجایی با تقدیر از مدیرعامل خبرگزاری فارس از جسارت و پیگیری خبرنگاران فارس مازندران برای دریافت مطالبات به حق مردم این استان تقدیر کرد و خواستار پیگیری خبرگزاری فارس برای تسریع آبرسانی به شهرهای گروه الف در مازندران شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول