اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر خورموج:

مشکلات خورموج به خاطر ضعف مدیریت شهردار است

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر خورموج گفت: 90 درصد مشکلات شهر خورموج را به خاطر ضعف مدیریت شهردار می‌دانم و وقت آن رسیده که مدیریت شهری این شهر تغییر کند.

مشکلات خورموج به خاطر ضعف مدیریت شهردار است

فخرالسادات هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دشتی در پاسخ به این سوال که چرا در زمان مدیریت بر شورای شهر تغییر شهردار را دنبال نکردید گفت: در آن زمان که خواستار تغییر شهردار بودم دو تن از اعضای اصلاح‌طلب شورا راضی به این تغییر نبودند و اظهار داشتند که باید به شهردار وقت بیشتری داد.

عضو شورای شهر خورموج ادامه داد: پس از مدتی استیضاح شهردار با 15 موضوع را تقدیم شورا کردم و دو تن از اعضای شورا که قول داده بودند رأی به استیضاح شهردار بدهند، در حالی که هیچ کدام از پاسخ‌ها قانع کننده نبود و به استیضاح شهردار رأی ندادند و چون استیضاح نیاز به چهار رأی داشت و آقایان رأی ندادند این مسئله محقق نشد.

هاشمی گفت: پیشنهاد می‌کنم یک نظرسنجی در شهر انجام شود تا ببینیم چند درصد مردم از عملکرد شهردار رضایت دارند و مشخص شود که مراجعات مردمی نشانگر نارضایتی 90 درصدی مردم از شهردار است.

عضو شورای اسلامی شهر خورموج تصریح کرد: به هیچ وجه از مدیریت فعلی شهر خورموج راضی نیستم و 90 درصد مشکلات شهر خورموج را به خاطر ضعف مدیریت شهردار می‌دانم.

هاشمی افزود: من از مردم می‌خواهم که به افراد با وجدان رأی بدهند نه اینکه بر اساس فامیل و قوم‌گرایی افرادی را انتخاب کنند که در مسئولیتشان وجدان نداشته باشند.

وی اضافه کرد: لازمه پویایی و سرزندگی هر شهر این است که پس از هر چند سال مدیریت آن تغییر کند و اکنون که شهردار فعلی خورموج طی این مدت هر توانی را که داشته، نشان داده است و عملکرد مطلوبی نداشته، لازم است که این تغییر و تحول در مدیریت شهری خورموج اتفاق افتد.

 عضو شورای اسلامی شهر خورموج افزود: من به اعضای شورا گفته‌ام که خدا شما را نمی‌بخشد و باید در آن دنیا جوابگو باشید اگر شهر 40 هزار نفری خورموج را فدای یک نفر کنید.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول