اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های باستانی چهارمحال و بختیاری:

شهرکرد میزبان مسابقات باستانی انتخابی استان شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های باستانی چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات باستانی انتخابی استانی در شهرکرد مرکز این استان برگزار می‌شود.

شهرکرد میزبان مسابقات باستانی انتخابی استان شد

امامقلی بلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در شهریورماه جاری مسابقات باستانی انتخابی تیم این استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشوری در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در پنج وزن برگزار می‌شود و در نهایت پنج نفر از بهترین‌ ورزشکاران در هر وزن برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب می‌شوند.

بلالی بیان داشت: 14 هیئت ورزشی در استان چهارمحال و بختیاری در رشته ورزش باستانی به صورت فعال مشغول فعالیت هستند و پیش‌بینی می‌شود 50 ورزشکار جوان در این مسابقات شرکت کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های باستانی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه تنها راه کسب مجوز ورود به مسابقات قهرمانی کشور درخشش در مسابقات انتخابی استان است، ورزشکاران این استان با تمام توان برای کسب مجوز ورود به مسابقات قهرمانی کشور تلاش می‌کنند که این موضوع باعث بالا رفتن سطح رقابت این مسابقات می‌شود.

وی اظهار داشت: مسابقات باستانی قهرمانی کشور شهریور ماه جاری برگزار می‌شود و فدراسیون هنوز به طور قطعی میزبان این مسابقات را مشخص نکرده است.

بلالی ادامه داد: در سال گذشته چهارمحال و بختیاری میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را بر عهده داشت و به بهترین نحو ممکن این مسابقات را برگزار کرد و در سال جاری به دنبال گرفتن مجوز میزبانی این مسابقات نیست.

وی با بیان اینکه هنرهای فردی مخصوص ورزش باستانی است، افزود: ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در رشته‌های فردی عملکرد بسیار خوبی را از خود در رقابت‌های مختلف نشان داده‌اند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول