اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری شادگان:

شهرداری شادگان نیازمند اعتبار است

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری شادگان گفت: شهرداری این شهرستان برای اجرای پروژه‌های عمرانی نیازمند اعتبار است.

شهرداری شادگان نیازمند اعتبار است

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: فقدان درآمد ثابت برای شهرداری، مشکلات عدیده‌ای را در راستای عمران و آبادسازی محیط مختلف شهری شادگان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان است، افزود: تنها منبع درآمدی شهرداری این شهرستان از عوارض ساخت و ساز است که این امر به دلیل ضعف مالی مردم دردی را دوا نمی‌کند.

سرپرست شهرداری شادگان تصریح کرد: ساخت و ساز که تنها منبع درآمدی برای این شهرداری است و کاهش آن در سطح شهر سبب کاهش چشمگیر درآمدهای شهرداری از قبیل عوارض نوسازی شده است، باید با تعامل مضاعف مسئولان شهری مدیریت شود.

* کاهش دریافت عوارض نوسازی در شادگان بحران است

وی با بیان اینکه کاهش دریافت عوارض نوسازی در حال حاضر برای شادگان بسیار بحرانی است، گفت: هم‌اکنون درآمد شهرداری شادگان بسیار پایین است و همین امر موجب کاهش خدمت‌رسانی شهرداری و نارضایتی شهروندان شده است.

آلبوناصر خاطرنشان کرد: این شهرستان در حال حاضر یکی از محروم‌ترین شهرهای استان خوزستان بوده و مسئولان برای نجات شهروندان آن از وضعیت بحرانی کنونی باید تلاشی مضاعف کنند.

وی همچنین بیان کرد: شهرستان شادگان با وجود برخورداری از محرومیت و کمبودها نیاز به حمایت و عزم ملی برای تأمین اعتبار دارد که امیدواریم با تعامل مسئولان به‌زودی در این خصوص چاره‌اندیشی جدی صورت گیرد.

سرپرست شهرداری شادگان اظهار کرد: برای اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان باید منابع درآمدی جدید تعریف و به شهرستان اختصاص یابد زیرا شهرداری با این بودجه ناچیز نمی‌تواند به اهداف متعالی خود در منطقه برسد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول