اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی خبر داد

مسابقات لیگ برتر بوکس آذربایجان‌غربی آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی گفت: نخستین دوره از مسابقات لیگ برتر بوکس باشگاه‌های استان از امروز در ارومیه آغاز شد.

مسابقات لیگ برتر بوکس آذربایجان‌غربی آغاز شد

اسماعیل مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نخستین دوره از مسابقات لیگ برتر با حضور هفت تیم‌ باشگاه‌های استان در مجموعه ورزشی باکری ارومیه آغاز شد و شهرستان‌های چالدران، سلماس، اشنویه، بوکان و تکاب حضور نداشتند.

وی افزود: ارومیه با 14 امتیاز اول، میاندوآب با 13 امتیاز و شاهین‌دژ با 9 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی در ادامه با اعلام نفرات برتر این دوره از مسابقات گفت: در وزن 52 کیلوگرم هدایت ناصری از میاندوآب و بهرام سلمان‌زاده از خوی به ترتیب اول و دوم شدند.

مهدی‌زاده با بیان اینکه در وزن 56 کیلوگرم پژمان فرجی از میاندوآب، وحید صفری‌پور از نقده به ترتیب اول و دوم شدند، خاطرنشان کرد: مهدی عباس‌زاده از ارومیه و عباس پرشه از شاهین‌دژ نفرات برگزیده در وزن 60 کیلوگرم و علی مختارپور از خوی و محمد اشرفی از شاهین‌دژ در وزن 64 کیلوگرم به ترتیب اول و دوم شدند.

وی ادامه داد: در وزن 69 کیلوگرم امین جوانی از شاهین‌دژ و رضا ملکی از میاندوآب و در وزن 75 کیلوگرم نیز حسین عباس‌زاده از ارومیه و میلاد طلعت از نقده  نفرات اول و دوم نخستین دور از مسابقات لیگ برتر استان شدند.

مهدی‌زاده افزود: در وزن 81 کیلوگرم حاصل جوان‌پور مهاباد و کمال حسن‌زاده از ارومیه مقام اول و دوم را کسب کردند.

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه وحید ابراهیمی از ارومیه و محمدرضا خیبری در وزن 91 کیلوگرم در سکوی اول و دوم رقابت‌ها قرار گرفتند، گفت: در وزن بالای 91 کیلوگرم نیز بهزاد باقری  از نقده از و روشن ابراهیمی از ماکو به ترتیب اول و دوم شدند.

مهدی‌زاده تصریح کرد: هدایت ناصری، پژمان فرجی، مهدی عباس‌زاده و بهزاد باقری، ابراهیم همرنگ و علی مختارپور نیز به عنوان بهترین بوکسور از طرف کمیته فنی انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه مجید میزای به عنوان بوکسور بااخلاق انتخاب شد، گفت: محرم قربانی و فیروز طلب‌زاده به عنوان بهترین داور و مربی این دوره انتخاب شدند.

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی یادآور شد: هیئت بوکس از دو بوکسور شایسته استان به نام‌های محسن حسنی و داوود حنیفی و بهمن عزیزی به عنوان مربی که در مسابقات کشوری بوکس به میزبانی استان قم شرکت کرده بودند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول