اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

5 شرور سابقه‌دار در اراک دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری پنج شرور سابقه‌دار در شهرستان اراک خبر داد.

5 شرور سابقه‌دار در اراک دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک احمد عباسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال کسب اخبار و اطلاعات مردمی مبنی بر فعالیت یک باند شرارت در اراک رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پلیس امنیت استان با بررسی پرونده اقدام به شناسایی اعضای باند کرده و پس از شناسایی اعضاء فعالیت این باند را به صورت شبانه‌روزی در دستور کار قرار داد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به فعالیت سرکرده باند در یکی از روستاهای اطراف اراک ادامه داد: این فرد که در یکی از روستاهای اراک دست به ایجاد پاتوق زده بود طی عملیات ضربتی توسط ماموران دستگیر و بازداشت شد.

عباسی افزود: با دستگیری سرکرده باند و اعتراف وی چهار عضو دیگر این باند در عملیات‌های جداگانه‌ای دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه برخورد با اراذل و اوباش و افراد شرور به صورت جدی در دستور کار ماموران قرار دارد خاطر نشان ساخت: با دستگیری این باند پنج نفره هشت دستگاه خودرو از آنان توقیف و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تاکید کرد: نیروی انتظامی در تامین امنیت و آرامش شهروندان با کسی تعارف نداشته و با شدت با کسانی که مخل امنیت و آرامش مردم هستند برخورد می‌کند.

عباسی از شهروندان خواست به محض اطلاع از فعالیت اراذل و اوباش و افراد شرور بلافاصله ماموران نیروی انتظامی را در جریان قرار دهند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول