اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اقدام به ‌موقع ماموران انتظامی داراب

شرور سابقه‌دار در مخفی‌گاه خود به دام افتاد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان داراب از دستگیری یک شرور سابقه‌دار توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

شرور سابقه‌دار در مخفی‌گاه خود به دام افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، حسین دیندارلو در مورد نحوه دستگیری این متهم اظهار داشت: این متهم در سال‌های گذشته نیز به جرایمی از جمله سرقت مسلحانه، ورود به عنف، غیبت و فرار از زندان، خرید و فروش اسلحه، حمل مواد مخدر و شکار غیرمجاز دست زده و در آخرین اقدام مجرمانه خود نیز اقدام به پنهان کردن سلاح غیر مجاز در منزل شخصی خود کرده بود.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری 12 برق شهرستان داراب به دنبال کشف یک سلاح جنگی غیر مجاز، یک خشاب اسلحه جنگی، 39 تیر جنگی، یک قطار اسلحه شکاری و چهار فشنگ این اسلحه از منزل متهم به‌نام «الف - س» به دلیل جرایم متعدد و حساسیت موضوع اقدام به شناسایی محل اختفای متهم کردند.

دیندارلو تصریح کرد: با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت مخفی‌گاه متهم در یکی از نقاط صعب‌العبور منطقه شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: متهم به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کرده، اما با اقدام به موقع ماموران، درگیری تمام شد و پس از دستگیری این متهم از وی یک اسلحه جنگی و 25 تیر جنگی کشف شد.

وی در پایان گفت: این متهم به دلیل دارا بودن پرونده‌های متعدد جرایم در دادسراهای شهرستان‌های داراب، فسا، جهرم، سروستان و نی‌ریز زیر نظر بود که در این عملیات دستگیر و پس از مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده می‌شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول