اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رفسنجان خبر داد:

دستگیری شرور سابقه‌دار رفسنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: شرور 21 ساله سابقه‌داری با جرایمی از قبیل سرقت، حمل سلاح سرد، تخریب، شرب خمر و جرایمی نظیر این دستگیر شد.

دستگیری شرور سابقه‌دار رفسنجان
سیدمحمد رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش، شرور 21 ساله سابقه‌داری با جرایمی از قبیل سرقت، حمل سلاح سرد، تخریب، شرب خمر و جرایمی نظیر این دستگیر شد.
وی افزود: فردی 37 ساله که شاکی وی بود به دلیل ترس از وی هیچ‌گاه برای شکایت به مراجع قانونی اقدام نکرده بود، اما سرانجام در طرح مذکور این شرور دستگیر شد.
رضایی تصریح کرد: در پی مراجعت شخصی 57 ساله به پلیس آگاهی مبنی بر یک مورد مرگ مشکوک، مأمورین آگاهی بلافاصله به محل اعزام و مشخص می‌شود، متوفی در خانه‌ای متروک در اثر تزریق مواد مخدر فوت کرده است.
وی ابراز داشت: جسد این جوان 27 ساله به سردخانه بیمارستان علی‌بن‌ابیطالب انتقال یافت.
رضایی با اشاره به یک فقره تصادف منجر به فوت بیان داشت: این تصادف که در جاده هرمزآباد بر اثر برخورد یک دستگاه سمند با یک دستگاه موتورسیکلت رخ داده است، راکب موتورسیکلت بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان داد.
وی گفت: راننده مصدومی که در 22 تیرماه در جاده داوران بر اثر تصادف به بیمارستان علی‌بن‌ابیطالب منتقل شده بود، سرانجام روز گذشته بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول